Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen suite formuleren?

25-2-2012 20:35:42
Ey bruidjes!
We zijn volop bezig met de tekst voor de uitnodigingen.
Die voor de receptie en het avondfeest staan zo goed als op punt, maar voor de suite zitten we een beetje met de handen in het haar. Hoe formuleren jullie dit zodat de mensen weten dat ze de hele dag verwacht worden en met min of meer een beetje de planning van de dag erop (receptie, eten, avondfeest)?
Alvast bedankt voor eventuele tips :)!

caroline
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1006

inge
15-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 20:54:54

Ik vraag enkel de gezinsleden en getuige van mijn man voor de hele dag. Had er eigenlijk niet aan gedacht dat dat andere uitnodiging moest zijn. Dus ik volg mee, maar kan je spijtig genoeg niet helpen.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-2-2012 21:40:42

Kevin en Dorien

Stappen op zaterdag 5 mei 2012
in het huwelijksbootje.

We nodigen je om 11.00u uit bij ons thuis om tegen 12.30u samen naar het
gemeentehuis van Hulshout te gaan
om ons ja woord te geven.

Om 14.00u spreken we onze huwelijksgeloften uit in onze tuin met een viering van
‘De Goede Herder’

Om 18.30u zijn jullie uitgenodigd op ons huwelijksfeest in feestzaal ‘Ter Wieke’ .

: dit is voor heel de dag

er is ook nog een kaartje gemeentehuis wordt vermeld maar dan met viering (vanaf 13u30 dan verwezen) + avondfeest

er is ook nog een kaartje voor de avondgasten met het gemeentehuis vermeld en avondfeest

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik25-2-2012 21:48:04

Hey,
Wij werken met één grote kaart waarop staat dat we trouwen, waar en wanneer en dan werkten we met individuele kaartjes voor receptie-avondfeest-suite.
Op het kaartje voor de suite staat:
Wij hebben jullie er graag de hele dag bij!
Gelieve om 9u15 te verzamelen bij ons thuis,
om van daar uit te vertrekken naar het gemeentehuis.
Aansluitend is er een lunch, gevolgd door een receptie, diner en avondfeest.
Tot dan!
S&P

Ze krijgen per mail ook nog een uitgebreid dagschema.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 10:09:26

Hey,

Wij hebben slechts 1 versie van de uitnodiging met het uur van het burgerlijk huwelijk en beginuur van ons avondfeest (geen diner, eerder walking dinner en huwelijksparty).
Voor de suite ga ik er een klein kaartje bijsteken waarop vermeld staat dat ze er de ganse dag mogen bij zijn (over de tekst moet ik nog wat brainstormen :-) ).
De mensen van de suite krijgen in de week voor de trouw ook nog een uitgebreide mail met draaiboek enz, zodat ze alle adressen (gemeente, fotolocatie, feestzaal) zeker hebben, inclusief tips om te parkeren.

groetjes!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 12:38:05

Bedankt voor de tips :)! Heb terug weer wat inspiratie, hehe :).

Bij de uitnodigingen die wij gekozen hebben, is er geen ruimte voorzien om een apart kaartje aan te hangen. Dus wij hebben echt 3 verschillende versies.
Is wel een goed idee om de planning nog eens uitgebreid door te mailen. Ga het ook zo doen denk ik :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info