Terug naar overzicht
Ik vraag enkel de gezinsleden en getuige van mijn man voor de hele dag. Had er eigenlijk niet aan gedacht dat dat andere uitnodiging moest zijn. Dus ik volg mee, maar kan je spijtig genoeg niet helpen.
Kevin en Dorien Stappen op zaterdag 5 mei 2012 in het huwelijksbootje.We nodigen je om 11.00u uit bij ons thuis om tegen 12.30u samen naar het gemeentehuis van Hulshout te gaan om ons ja woord te geven.Om 14.00u spreken we onze huwelijksgeloften uit in onze tuin met een viering van ‘De Goede Herder’ Om 18.30u zijn jullie uitgenodigd op ons huwelijksfeest in feestzaal ‘Ter Wieke’ .: dit is voor heel de dag er is ook nog een kaartje gemeentehuis wordt vermeld maar dan met viering (vanaf 13u30 dan verwezen) + avondfeest er is ook nog een kaartje voor de avondgasten met het gemeentehuis vermeld en avondfeest
Kevin en Dorien
Stappen op zaterdag 5 mei 2012 in het huwelijksbootje.
We nodigen je om 11.00u uit bij ons thuis om tegen 12.30u samen naar het gemeentehuis van Hulshout te gaan om ons ja woord te geven.
Om 14.00u spreken we onze huwelijksgeloften uit in onze tuin met een viering van ‘De Goede Herder’
Om 18.30u zijn jullie uitgenodigd op ons huwelijksfeest in feestzaal ‘Ter Wieke’ .
: dit is voor heel de dag
er is ook nog een kaartje gemeentehuis wordt vermeld maar dan met viering (vanaf 13u30 dan verwezen) + avondfeest
er is ook nog een kaartje voor de avondgasten met het gemeentehuis vermeld en avondfeest
Hey, Wij werken met één grote kaart waarop staat dat we trouwen, waar en wanneer en dan werkten we met individuele kaartjes voor receptie-avondfeest-suite. Op het kaartje voor de suite staat: Wij hebben jullie er graag de hele dag bij! Gelieve om 9u15 te verzamelen bij ons thuis, om van daar uit te vertrekken naar het gemeentehuis. Aansluitend is er een lunch, gevolgd door een receptie, diner en avondfeest. Tot dan! S&P Ze krijgen per mail ook nog een uitgebreid dagschema.
Hey,Wij hebben slechts 1 versie van de uitnodiging met het uur van het burgerlijk huwelijk en beginuur van ons avondfeest (geen diner, eerder walking dinner en huwelijksparty).Voor de suite ga ik er een klein kaartje bijsteken waarop vermeld staat dat ze er de ganse dag mogen bij zijn (over de tekst moet ik nog wat brainstormen :-) ).De mensen van de suite krijgen in de week voor de trouw ook nog een uitgebreide mail met draaiboek enz, zodat ze alle adressen (gemeente, fotolocatie, feestzaal) zeker hebben, inclusief tips om te parkeren.groetjes!
Bedankt voor de tips :)! Heb terug weer wat inspiratie, hehe :). Bij de uitnodigingen die wij gekozen hebben, is er geen ruimte voorzien om een apart kaartje aan te hangen. Dus wij hebben echt 3 verschillende versies.Is wel een goed idee om de planning nog eens uitgebreid door te mailen. Ga het ook zo doen denk ik :)!