Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer aanvang receptie?

25-2-2012 20:58:47

We geven geen traditioneel trouwfeest. We geven eerst een receptie, erna een walking diner die 2u duurt, een dessertbuffet en dan zou de openingsdans komen en dus het dansfeest beginnen.
Nu vraag ik me af wanneer ik de receptie best laat starten,...vanaf 18u30tot 20u en dan van 20u tot 22u walking diner,.. en dan om 22u30 het dessertbuffet zodat we kunnen beginnen met de openingsdans rond 23u? Of best toch een half u eerder,..rond 18u,...

Lies
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 852

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik25-2-2012 21:27:24

wij doen een beetje hetzelfde zoals jij...Maar een gewoon broodjesbuffet ipv walking dinner en wij starten om 17h30

inge
15-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 22:15:24

Wij starten om 18 uur met de receptie tot 19u30, dan voorgerecht, hoofdgerecht. Tegen 22 uur komen er nog enkele gasten die glaasje bubbels krijgen en dan om 22u30 dessertbuffet en tegen 23u30 openingsdans. Zoiets zal het worden.

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik25-2-2012 23:12:01

We hebben de knoop doorgehakt,..het wordt 18u30,...heb wat schrik dat we anders te vroeg aan die openingsdans gaan zitten :)
van 18u30 tot 20u receptie, dan walking dinner 2u en dan rond half elf dessertbuffet. Het buffet blijft wel de hele avond staan,..dus het hoeft niet afgerond te worden op een bepaald uur. Zo kunnen we dan beginnen dansen rond half 12 tenlaatste.
Bedankt voor jullie reacties.

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik26-2-2012 10:28:59

Het lijkt me eerlijk gezegd wel een beetje krap hoor... Als je de receptie om 20u laat eindigen, kun je niet direct aan tafel. En 2u voor een walking dinner vind ik ook best kort. Zijn er mensen op het dessertenbuffet uitgenodigd die niet naar het walking dinner gaan komen? Ik denk dat de kans met het huidige schema erg groot is dat die er al gaan staan terwijl er een deel nog zit te eten. Ik zou het eerder zo aanpakken:

17u30-19u receptie
19u30 -22u walking dinner
22u30 - dessertenbuffet
Ik denk niet dat je veel schrik moet hebben dat de openingsdans te vroeg valt, vaak loopt een planning toch wel uit. Wat zegt je zaal van de planning?

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik26-2-2012 23:05:38

Iedereen die uitgenodigd wordt blijft de hele avond en er komen ook geen gasten meer bij. Er zal niet aan tafel gegaan worden voor de walking diner,...de receptie zal dus geleidelijk overgaan in de waling diner. Er zullen mensen om de tien minuten hapjes kome brengen tot bij de gasten.,, Dus de walking diner duurt echt maar 2u. We zien wel,..de uitnodigen zijn naar de drukker, dus het uur kan ik niet meer veranderen. Ik ga me niet opjagen,..het loopt wel los,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info