Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 200 dagen!!

26-2-2012 10:34:49
Jaja,ook hier staat de teller eindelijk op 200 dagen

Denk dat ik er wel goed opsta met de voorbereidingen..Trouwjurk,kostuum aanstaande,kleding kindjes en de ringen zijn allemaal al in orde
Onze zaal ligt vast,traiteur is in orde,fotograaf en DJ liggen vast...ben gisteren al begonnen aan de bedankjes zelf te maken,zal er straks eens een foto opzetten als ik er wat meer klaar heb

Nu enkel de uitnodigingen nog waar ik mee zit,heb zoveel ideetjes dat ik nog niet weet welke het gaat worden?? Iemand ideetjes? Wij hebben 2 kindjes en zouden die er toch graag bij betrekken want zij hebben ook de papa gevraagd of hij met mama wou trouwen

Groetjes en een fijne zondag!!

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 686

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 10:41:24

Amai...jij ligt wel héél goed op schema...Ik wou dat ik dat ook kon zeggen..hihi..

En over die uitnodigingen kan je nog even nadenken he...je hebt nog een zee van tijd!

Groetjes!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 11:07:55

Leuk, bij ons op 102 dagen en ik krijg met momenten al stress

Wij hebben ook 2 kindjes...ze staan niet op de uitnodiging met een foto maar het tekstje komt zogezegd wel van hen uit.

Geniet er nog van en laat die bedankjes maar komen! altijd benieuwd naar foto's!

inge
15-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 11:12:03

Ongeveer gelijklopend bij mij de voorbereidingen. Kledij voor de kindjes daar wacht ik nog mee, de mijne zijn 2.5 en 5 jaar en groeien nog of net niet en vind het moeilijk. Ik wacht tot de solden en als ik niks vind dan wordt het nieuwe collectie. Mijn misboekje is ook zo goed als af. De bedankjes, ik denk van twee koffiekoeken te geven bij het einde van het feest, zo hebben de fuifers een ontbijt. Ons vrienden zijn bakkers en die kunnen dat meebrengen als ze naar het feest komen.
groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 16:45:43

pasting

nancy
14-9-2012

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 17:58:28

je gaat je album publiek moeten maken nu staat er beveiliging op

nancy
14-9-2012

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...