Terug naar overzicht
Etam in Gent!! :-dNa een lange zoektocht daar alles gevonden ;-).Groetjes!Evelien
Ik heb het mijne gevonden in de Inno!
Piep, Bij mij hebben ze lingerie in de winkel waar ik mijn bruidsjurk heb gekocht! :-) Tevens hebben ze ook in elke lingeriewinkel wel 'bruidslingerie' ... Veel plezier met je zoektocht!
Hey bruidjes,ik ga mijn lingerie ook kopen in de winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht.Het is op de rug laag uitgesneden en daarmee kan ik niet zomaar wat kiezen.Groetjes
Hey hey,Ik ga naar een mijn vaste lingeriewinkel gaan of in de bruidswinkel waar ik mijn trouwkleed ga halen (als ze er mijn maat hebben), want in de Hunkermoller, Etam en zo moet ik niet gaan voor bh's.Groetjes en laat weten als je iets gevonden hebt hé
Hoi,Ik ben daar ook nog naar opzoek maar kreeg enkele dagen geleden een mailtje van Hunkemoller dat zij vanaf nu ook echte trouwlingerie verkopen. Je kan de collectie zien op hun site.Veel succes
Ik heb mijn lingerie gewoon in een kleine lingeriezaak gekocht. Daar betaal je wel iets meer maar ze helpen je wel goed om iets te vinden wat echt past. Je vindt er ook setjes die je niet in een hunkemoller of inno zal vinden.
Hoi!Ik las je berichtje.Bij ons in Herentals hebben ze een hele goeie lingeriezaak met heel veel merken."De Molder" in de zandstraat.Ze helpen je echt met de perfecte maat te vinden enzo... aanrader.Ik koop hier al zeker 8 jaar mijn lingerie.Groetjes en succes.Elke
Ik kreeg het mailtje ook van Hunkemoller en vond zeker mijn smaak. Maar toen ik wou bestellen was het bh, zonder onderbroek /string of shortje... Zal eens de lokale lingeriewinkeltjes bezoeken hé ;-) En Etam en Inno zeker ook eens doen! Bedankt voor de tips, ik hou jullie zeker op de hoogte ;-)
hallo ik heb de mijne gevonden bij hunkemoller. was bij een lingeriezaak hier in lanaken geweest maar vond er totaal mijn goesting niet in. en bij hunkemoller wel.
Dag Tiffanie, Ik heb nog niets maar heb mijn oog wel laten vallen op een setje van Marie Jo.http://www.mariejo.com/collection/brides/mariejo/NL/def... Bij hunkemoller vond ik ook veel naar mijn smaak maar de kwaliteit van hun BH's liet, bij mij, al meerdere keren de wensen over. Ieder zijn keus maar op mijn huwelijksdag moet alles perfect zitten :)Veel succes nog!Groetjes Elien
Ik ben bij Svelta in Deurne geweest en ze hebben mij daar zeer goed geholpen.Groetjes,Sonja