Terug naar overzicht
Turkije is een aanrader als je met kinderen gaat! Zeker de all-in (met ijsjes! ;-)) zijn een pluspunt en bovendien zijn er in de meeste all-in hotels heel wat glijbanen ;-).Zeker met de crisis in Griekenland zou ik niet twijfelen. Je bent er zekerder van het weer, de hotels zijn er prijselijker (voor zover ik al gezien heb) en je hoeft geen schrik te hebben voor rellen of wat dan ook :-).Groetjes!Evelien
Turkije is zeker een aanrader met kinderen! Ik moet zeggen, ik zou niet direct naar het vasteland gaan van Griekenland maar een eiland zou ik niet laten.
Hoi, Ikzelf zou ook voor Turkije gaan, zeker met kindjes is Turkije wel de moeite hoor. En zoals Evelien en Saskia zeggen, nu met de crisis zou ik zeker niet gaan. Grtjes.
Wij hebben ook twee kindjes en wij kiezen denk ik voor een autovakantie in het zuiden van frankrijk, er ligt wel nog niks vast. Toen ons zoontje 1.5 jaar was zijn we eens naar spanje geweest en dat was ook heel leuk, water en zon wat moet een mens meer hebben. Maar nu hebben we twee kindjes en een autovakantie lijkt ons iets makkelijker.
Inge, wij hebben er ook 2 en wij zullen naar Spanje gaan met de auto! We overnachten wel is in Frankrijk.Sommige vinden een autovakantie niet echt vakantie maar wij doen dit wel graag. (en ik ben ook geen held in het vliegtuig )