Terug naar overzicht
Hey,Als je kijkt in de boekjes en op t internet geven ze je een tijdspanne van 6 tot 8 maanden voor je trouwt. Wij trouwen op 1 september en ik ga nu halfweg maart voor mijn eerste pasbeurt naar de winkel. Groetjes Lieze
in okt komt altijd de nieuwe collectie uit van trouwkleden
Hey Lesley. Wij trouwen een dagje later dan jou en ik heb in juni 2 afspraken gemaakt om te kiezen. De nieuwe collectie is wel nog niet uit maar dan kan ik wel zien. Als ik mijn zin dan niet zie, wordt het idd september (met nieuwe collecties).Groetjes
Ik ga nu deze week kijken !
Belgische merken hebben een levertijd van ongeveer 4 maanden...
Hey,Wij trouwen ook een dagje later dan jou.Ikzelf heb al eens een vraagje gepost hierover en heb ondertussen enkel winkels opgebeld voor wat meer info.Enkele winkels hebben mij doorgegeven dat we kunnen wachten tot de nieuwe collectie in oktober. Linea Raffaeli in Brugge zei me dat de nieuwe collectie niet haalbaar is voor bruidjes voor het voorjaar van 2013.Zoals sommige bruidjes mij ook hadden gezegd, hangt het af van welk merk je kleedje is.Ikzelf zal eens gaan rondkijken in juni, mocht ik niets vinden wacht ik ook tot de nieuwe collectie. Mocht er dan nog niets uitkomen, laat ik iets op maat maken Groetjes