Terug naar overzicht
Hallo Fleur,Wij doen ook 2 recepties.Het is de bedoeling dat verre familie, ouders van vrienden, collega's ed op receptie 1 komen. Nadien gaat bij ons enkel de suite eten in de feestzaal en daarna volgt receptie 2 voor de dichte familie en vrienden.Op receptie 1 zitten we rond de 80 personen, receptie 2 rond de 60 personen (het is wel de bedoeling dat de mensen van receptie 2 aanschuiven bij het dessertbuffet en nadien het dansfeest!)Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes Niki
Heyhey,Wij doen ook 2 recepties: de 1ste is voor collega's, verre vrienden, vrienden van ouders en buren, de 2de is voor de gasten van het avondfeest (familie en goede vrienden).Voor de eerste receptie gaan we +/- 80 à 100 gasten hebben en voor de tweede +/- 120 (deze blijven dus ook voor het avondfeest) :-).Groetjes!Evelien
Hey FleurOok hier twee recepties. Om financiële redenen. (Wij staan zelf voor alle kosten in) Wij doen een lange receptie voor die gasten die enkel uitgenodigd zijn voor de receptie en dat komt neer op 60 personen (inclusief de twee gezinnen van ons). Daarna doen we een tweede korte receptie voor de gasten van het avondfeest en komen we op 100 personen (gezinnen + families+vrienden , collega's ed). Hiermee maken we ook voor hen een start en is er tijd voor de binnenkomst eerder dan direct aan de tafel te gaan zitten. (Je moet je ook afvragen als je al hoofdmenu en uitgebreid dessertbuffet hebt of die hapjes dan niet nog maagvulling zijn terwijl er nog heel wat eten volgt...)In onze ogen kan het dus best :-)GroetjesMarieke
Wij doen ook 2 recepties: de 1ste receptie is voor collega's/verre familie/..., we zullen met ongeveer 95 personen zijn. De 2de receptie is voor familie/vrienden/collega's/... en deze komen allemaal naar het avondfeest, we zullen met ongeveer 120 personen zijn.
Hey Fleur,Wij doen zelfs 3 recepties; ongelooflijk maar waar...Op de 1ste receptie komen collega's van ouders en schoonouders, buren, kennissen van schoonouders...89p. Mijn ouders vragen ook enkel mensen voor gans het feest.Tweede receptie is voor de mensen die gans het feest komen, 180p en de 3de receptie duurt maar een half uurtje en is voor de mensen die enkel op het dessert + dansfeest zijn uitgenodigd, 36p. We hadden dit eerst ook niet in gedachten maar de zaal kwam daar mee af en vonden het direct een tof idee.Groetjes
Hey Fleur, Net zoals Wendy hadden wij 3 recepties: Een eerste receptie van 15u tot 17u voor de collega's en kennissen die we er wel bij wouden, maar die we niet op het diner of dansfeest wouden uitnodigen (een 100-tal personen) Een tweede receptie van 18u tot 19u voor de gasten van het diner die er de rest van de avond zouden bij zijn (een 50-tal personen) Een derde korte receptie om 22u als ontvangst van de gasten van het dansfeest (nog extra 50-tal personen)
Wij doen ook de drie recepties :) Mijn schoonmoeder is ook leerkracht en wou dus graag een lijst leggen voor al haar collega's om daarop "in te schrijven". Ik ga dat ook doen bij mij op het werk en Bart dan waarschijnlijk ook. Ik denk dat we toch aan een 60 man zullen komen.