TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
hanne
3-9-2011
|
26-2-2012 17:49:43
Hey, je trouwt pas over 4 maanden, wat betekent dat je nog 2 maanden voor je drukwerk hebt. Bovendien weet je exact wat je wil. Meer als tijd genoeg dus! Is niet plezant, maar het is nog niet te laat hoor!
Groetjes,
Hanne
|
|
Lieselotte
4-8-2012
|
26-2-2012 17:51:46
Hey,
Wat erg voor jou, ik zou ook echt beginnen flippen! Maar je moet gewoon rustig blijven, niet panikeren, dit komt best wel in orde! Heb je al eens naar CartaRosa gesurft? Daar hebben ze wel een soort 'filmticket' als uitnodiging, echt leuk! gewoon CartaRosa googlen, je komt er wel op uit!
grtjs! Succes!!!
|
|
Sara
6-10-2012
|
26-2-2012 18:13:42
hey hier ook een bruidje met uitnodiging perikelen. Ik had een vriendin van mij die het super zag zitten voor onze uitnodiging te ontwerpen, plots hoor ik al maanden niets meer van haar. ik mail haar dan met ideetjes enz en ze stuurt me gewoon doodleuk terug dat het niet mooi is en dan ik geen smaak heb. Echt mijn wereld stortte in, ik had hier zo hard op gerekend. Nu ben ik uiteindelijk zelf, beetje geinspireerd door een ander bruidje hier op het forum, met boeken van photoshop en illustrator aan de slag gegaan en ondertussen heb ik al een deel van de uitnodiging. mijn tip: vooral niet bij de pakken blijven zitten, ga misschien met het voorontwerp naar een drukker en die kunnen er misschien met een kleine kost er een mooie uitnodiging mee maken.
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
Linsey
2-6-2012
|
26-2-2012 18:25:55
Hier ook wat "probleempjes" met de uitnodiging. Mijn zusje wou ze graag ontwerpen alleen doet ze er wel ENORM lang over... heb haar dit begin januari gevraagd en nu pas komt er actie maar bon, ze zullen wel op tijd klaar raken zeker? Vind het ook vervelend dat ik telkens met veranderingen en correcties aan kom draven, zeker nu, ik wil ze graag naar de drukker brengen, maar voor minder dan PERFECT ga ik jammer genoeg niet. Mijn zusje vindt me ondertussen vast een MEGA bridezilla
|
|
natje
12-5-2012
|
26-2-2012 18:35:33
oei meid das minder, ik snap u reactie helemaal de uitnodigingen moeten gewoon perfekt zijn. je wou u uitnodigingen in thema film? kijk is op carta rosa.be die hebben speciale uitnodigingen en daar is een filmposter bij. kop op meid laat u hoofd niet hangen op 2 maand krijg je nog ok zenne
veel succes
|
|
isabel
14-7-2012
|
26-2-2012 18:39:16
bedankt allemaal voor de reacties. Ik probeer deze week een afspraak te maken bij de drukker die ik eerst op het oog had en dan zie ik wel hoe alles loopt zeker? bedankt al voor de steun , ik vind het alleen vervelend dat een vriend zo reageert maar ja das weer een wijze levensles bijgeleerd zeker...
|
|
Ann
28-9-2012
|
26-2-2012 18:58:06
vindiknietleuk
hier willen mijn zus en een vriendin meehelpen om de uitnodigingen te maken, maar ik ga het alleen doen... gewoon om dit, wat jij meemaakt, te vermijden!
Succes nog en het zal wel in orde komen hoor!
|
|
Eveline
23-6-2012
|
26-2-2012 19:13:42
Hier ongeveer zelfde verhaal maar dan met andere regelingen... Zoveel mogelijk zelf trachten te doen dan weet je dat het tenminste gedaan wordt en op tijd! Wijzelf wilden niet veel geld aan de uitnodigingen spenderen en dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Vandaag gaven we de eerste af aan zijn ouders en kregen zelfs niet eens reactie "Aah ja" en daar werd de envelop in de handtas gezwierd :-/ Ben daartegenover dan wel blij dat ze stukken van mensen hebben gekost :-D
Kop op! Komt wel goed, de koe bij de horens vatten nu je nog ruim de tijd hebt!
|
|
Saskia
8-6-2012
|
26-2-2012 19:17:27
Isabel, Kan je het vb al niet mee nemen? zo weten ze wel al direct wat je wilt. Onze uitnodigingen komen van bij www.kaartentroef.be Heel hulpvaardig en zeker een aanrader. Ze maken ook volledig wat je wenst. Groetjes Saskia
|
|
Kim
21-5-2011
|
26-2-2012 19:23:38
Maar meisjes toch! :) ..
Ik ben al een jaar of 5 grafisch ontwerper (hoofdberoep en sinds enkele jaren ook nog bijberoep) en maak dikwijls geboortekaartjes en ook trouwkaarten .. Website: Bellaboo .. Als ik iemand van jullie kan helpen of als jullie graag voorbeeldjes via mail willen krijgen, contacteer me gerust! Op de website staan nu vooral de geboortekaartjes omdat een aantal mensen dit jaar nog moeten trouwen en zo ;)
|
|
Kim
21-5-2011
|
26-2-2012 19:44:06
Oh ja, nog vergeten te zeggen, wij laten ook altijd alles drukken bij onze vaste drukker (topkwaliteit) en ook speciale vormen en accessoires voor bedankjes (doosjes, wikkels, labels, magneten, buttons, zeepjes enz.) zijn geen probleem!
|
|
pit
18-5-2012
|
26-2-2012 20:02:22
NO STRESS Ga snel een kijkje nemen op cartarosa.be een echte aanrader.Als je graag met hen contact opneemt om alles eens face to face te bespreken is dat zeker geen probleem. kwaliteit en service is zeker top!!! Wij gaan onze uitnodigingen daar ook laten drukken. En heb er in het verleden ook al heel wat drukwerk laten drukken. groetjes, Pit
|
|
Gitte
14-4-2012
|
27-2-2012 8:14:56
Wij hebben onze uitnodigingen ook bij Carta Rosa laten drukken (het concertticket) en zijn heel tevreden over de kwaliteit en service. Bovendien vond ik de prijs ook nog goed meevallen. En de reacties zijn super! En het gaat echt snel hoor: ik had binnen de week een eerste drukproef, heb die twee keer laten aanpassen (een eerste keer de foto anders laten kadreren en een tweede keer een aanpassing nog van de tekst, mijn fout dus) en nog een week later heb ik het pakje al ontvangen. Dus twee weken na het bestellen had ik alles.
|
|
Lieselotte
4-8-2012
|
27-2-2012 11:28:12
Hey Kim, Zou je enkele voorbeelden kunnen doorsturen van trouwkaarten waaruit we eventueel zouden kunnen kiezen? Groetjes, Lieselotte! lieselotte.pennewaert@gmail.com
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|