Terug naar overzicht
ok zen . ten 1ste zijn hier bruidjes die al langer verloofd zijn dus al vrij lang aant plannen . Zie je het niet meer zitten ? Al eens gedacht aan een schema . maak een file in excel zet alle dingen op die nog moeten geregeld worden (en ja de lijst zal eindeloos lijken maar des te leuker als je kan afvinken) zet er ook streef data's bij zo heb je een goed overzicht . Eens een dagje vrij ? plan het goed soms kun je 3 afspraken maken omdat alle bedrijven die je wilt bezoeken bij elkaar liggen .vb met een beetje geluk kun je kostuum man &schoenen& kledij kids op 1 shopping trip verzamelen das in 1 x 5 vinkjes . wat ik ook geleerd heb ga niet nutteloos shoppen weet al goed wat je wilt voor je rond gaat crossen scheelt een hoop werk . last and not least roep af en toe hulp in van de forum meisjes voor tips , je getuige (en of familie) om met ten en tander te helpen er zijn er altijd die dit super vinden die cermonie is dat een misboekje ? of een volledige vrijzinnige ceremonie ? met dit laatste kan ik je jammer genoeg niet helpen
hier op dit forum kunnen er zeker mensen je helpen!!! je hebt vele verschillende lijsten waar je kan controleren wat je die tijd voor u trouw moet doen bv. 6 maanden op voorhand dat en dat, 5maand dat .... in C&A hebben wij zeer mooie kleren gevonden voor onze bruidskindjes! op een goed half uurtje was dit gekocht :) je kan inderdaad hulp vragen aan de ouders, iemand dat creatief is, ... (ik wou in het begin ook geen hulp maar zodra alles wat nadert ben ik zeer blij met alle hulp) online kan je ook heel wat bestellen (voor onze trouw had ik nog nooit online iets besteld, intussen toch heel wat op een site bv. trouwartikelen.nl vind je echt heel veel!) als je zelf uitnodigingen, naamkaartjes, bedankjes enzo wilt maken steek je er wel wat tijd in maar uitnodigingen, naamkaartjes, menukaarten enzovoort kan je ook even goed bij de drukker gaan bestellen ... voorbeelden van teksten vind je enorm veel op pc! ook voor bedankjes vind je zeer veel op het internet! hou alles zeker en vast goed bij! wil je een ceremoniemeester? die kan ook helpen bij het plannen en het begeleiden van de dag. is het echt alles plannen heb je weddingplanners. wij hebben bv. ook bij onze ceremoniemeester ons vervoer erbij zitten dus zo kan je ook wat afvinken. als er iets is laat je het maar weten! niet panikeren, het komt allemaal goed!
hallo Melisa,bent u nog op zoek naar origineel en betaalbaar vervoer,neem eens contact met ons op.Wij verhuren onze vw kevers voor huwelijken.U kan ons vinden onder autoverhuur,ofwel onze website:www.defeestkever.be Groeten,Rik.
Dag Melisa,Je hebt zeker nog veel tijd. En het klinkt toch alsof je best veel gedaan hebt. Zijn de zaal, eventuele catering, fotograaf en dj al in orde? En je hebt de jurk voor jezelf al? Dan ben je al een heel eind. De rest kan allemaal op korte tijd geregeld worden hoor. Als je je komend weekend aan de uitnodigingen zet, heb je die zeker op tijd. Voor de duidelijkheid, wij trouwen een maand later en ik heb nog geen schoenen, lingerie, kleding voor mijn vriend, we moeten onze ceremonie ook nog in elkaar steken en de uitnodigingen worden momenteel voor ons ontworpen maar hebben we ook nog niet. Maar dat zijn allemaal kleine dingen, de zaal en dergelijke zijn toch het belangrijkst.Maak inderdaad een duidelijke lijst van de dingen die je nog moet doen, op internet vind je veel voorbeelden. Als alles op een rijtje staat, zal het al veel helpen. Veel succes ermee!
hey,Mercikes allemaal voor jullie reactie.Ik ben dus wel een echte chaoot als ik iets moet regelen om eerlijk te zijn bijna een kip zonder kop ik begin aan iets en tis nog niet af en dan ben ik al met het ander bezig dat zou ik eigenlijk moeten afleren he.Ik hoop idd om dit weekend mijn uitnodigingen klaar te hebben maar ik vind het moeilijk wat ik erop moet zetten ik zoek me onnozel naar voorbeelden maar ik ga toch een beslissing moeten maken.De zaal en kleed dat is al een heel geruststelling dat we die al hebben.Wij hebben een volledige vrijzinnige viering en ligt het nu aan mij of kan ik niet goed op de pc werken maar ik vind er niet echt veel voorbeelden van op de pc.Een vriendin van me had het ook gezegd dat er in de c&a mooie kleren zijn dus ik zou dringend eens moeten gaan kijken vooraleer alles weg is.Moet er echt eens werk van maken.Nogmaals merci voor de opbeurende reactie's. @ Rik een auto hebben we normaal ook al mijn broerke gaan een auto kopen en dan kunnen we deze gebruiken.Groetjes allemaal en voor jullie ook veel succes met al jullie voorbereidingen
Beste Melisa,je bent inderdaad al een heel eind op weg! Probeer niet te stressen over de zaken die je nog moet regelen. Maak een lijstje en zet naast elk onderdeel een uiterste datum dat het moet geregeld zijn.Voor de vrijzinnige ceremonie zou ik niet te veel tijd verliezen met het zoeken op het internet naar andere voorbeelden. Focus je op jullie! Zoek vrienden, familie, getuigen die voor jullie willen spreken (bv wat jullie voor die persoon betekent, hoe zij jullie relatie zien, een mooi gedicht...). Maken jij en je verloofde ook een tekst over jullie relatie, hoe jullie elkaar door elkaars ogen zien, wat jullie voor elkaar betekenen enz.. + je geloftes + een vleugje muziek tussen het geheel en je hebt een prachtige persoonlijke ceremonie Moest je door de bomen het bos niet meer zien mag je me vrijblijvend contacteren zodat we kunnen bekijken wat mijn diensten voor je kunnen betekenen.Veel succes en probeer te genieten!Mvg,ValerieEvents by Feelings & Momentswww.feelingsandmoments.be