Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

druk weekend achter de rug (ringen, proefkapsel)

27-2-2012 12:49:35
WIj hebben een heel druk weekend achter de rug. Enkele nieuwe zaken om te kunnen schrappen van ons lijstje.

Zaterdag zijn we gaan ringen kiezen. Op een halfuurtje waren we al terug buiten bij de juwelier en hadden we onze ringen besteld. Het is een stel van Aurodesign geworden in het wit goud, ik heb een paar kleine diamantjes erin zitten. Was volledig onze stijl (simpel maar toch speciaal), alleen dacht mijn vriend eerst aan een geel gouden ring maar bij het zien van al die trouwringen is hij van gedacht verandert.

Gisteren morgen is onze kapster aan huis langsgekomen. Zij heeft daar ze nog wat tijd overhad ook al eens een proefkapsel uitgeprobeerd, dit zonder ook maar 1 voorbeeld te zien of te vragen wat ik mooi vond is ze erin geslaagd een enorm leuk trouwkapsel in elkaar te steken. Hebben er dan enkele foto's van getrokken en ze gaat proberen het na te maken op de dag zelf. Ikke keiblij dat het zo goed eens meegevallen.

Daarnaast zijn we ook begonnen in ons huurhuisje met verven en behang af doen. Dit zullen we komende weken nog veel mogen doen denk ik. En dan hopen dat de meubels er binnen enkele weken zijn.

Tussendoor het misboekje nog verder vertaald in het engels voor onze schotse en ierse gasten, zodat ook zij de mis fatsoenlijk kunnen volgen.

Groetjes,

Silke

Silke
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 637

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-2-2012 13:21:09

leuk e als het vooruit gaat . En dat behangen ken ik ventje wil dat de living inorde is tegen de trouw dus ook behangen en schilderen ,nieuwe gordijnen en lampen .

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-2-2012 14:06:58

wij gaan hier ook nog heel wat schilderen en werken :) eerst niet gedacht dat we het ooit zouden doen maar nu de trouw dichterbij komt mja :)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik27-2-2012 18:19:54

Hey, wij zijn gisteren onze ringen gaan kiezen en die van mij is ook eentje van Aurodesign, mijn vriend heeft eentje van traditions. Alleen waren wij pas na 2u buiten :D ben nogal een moeilijke!

Els
8-9-2012
 Meld misbruik27-2-2012 18:34:06

Hey, wij zijn gisteren ook onze ringen gaan kiezen!
Ben echt content! Het is een ontwerp van de juwelier geworden en bij mijn vriend is er nog een kleine aanpassing gebeurd, zodat het niet te bling bling is voor hem!
Had de ring voor mij al eens op de trouwbeurs gezien en daarna geen enkele meer zo'n wauw gevoel bij gehad, dus mijn keuze was snel in kannen en kruiken en die van mijn vriend ook!

Leuk hé als je vanalles kan aanvinken bij de voorbereidingen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...