Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

yes

27-2-2012 13:18:14
Me happy het gaat weer vooruit .
Na de tegenslag dat starlimousine ermee stopt wegens omstandigheden en mijn droomwagen aan mijn neus zag voorbij gaan ,was de grootste schrik nog het budget .wat ging dit me nu weer meer kosten .
Maar vandaag contract getekend bij een andere bedrijf mijn droomwagen ligt terug vast wel iets duurder maar van €15 lig ik nu nie wakker . ik had al andere offertes gekregen . sommige waren bijna €300 duurder .

Vorige week gaan kijken bij de florist van de zaal om de mogelijkheden te bespreken en dan maar beslist om ook het huwelijksboeket ook daar te bestellen het klikte meer met deze heer ( fine fleur) dan de bloemiste dat ik van plan was te nemen in mijn thuisstad (heeft me zowat 3x maal afgepoeierd dat ik veels te vroeg ben , maar ik wilde toch 1st wat werk zien voor ik haar vast leg, daar ze maar 2 huwelijken op1 dag verzorgd wilde ik op tijd zijn)
Nu heb ik een afspraak op 14/03 want hij wil dit in alle rust bespreken zonder dat klanten kunnen storen super dat mijn bruidsboeket bij mijn zaal deco gaat passen.

Zopas nog mailtje had met bevestiging dat ik op 6/03 kan gaan passen bij FDO hopelijk vind ik daar wel iets naar mijn smaak die betaalbaar is.

Zijn er mensen die naar fdo gaan die fotootjes meehadden van ringen? of doet men dat niet?

Ohja huby-to-be heeft zijn ontwerp van ons uitnodigingskaartje eens uitgetekend en uitgelegd i'm in love hopelijk word de uitvoering ook zo mooi nog even geduld dus .

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 611

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik27-2-2012 14:49:09

en wat is jouw droomwagen als ik zo curieus mag zijn?

leuk dat het met die nieuwe florist goed klikt en hij zoveel tijd voor je maakt
tenslotte is het een belangrijke en dure dag, en wil je "uw eigen goesting", he ?

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-2-2012 15:59:43

witte limo maar een chrysler de meeste limo's zijn lincoln vind ik qua neus niet zo mooi de chrysler mooi van neus op de foto's . Ik zag graag een chrysler, ventje wilde perse in een limo zitten gelukkig voor mij bestaat de chrysler in limo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...