TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieselotte
4-8-2012
|
27-2-2012 14:19:16
Oh wat leuk voor je dat het toch nog is goedgekomen, en dat je toch nog een droomkleed hebt gevonden! En uih proficiat met de zwangerschap!
|
|
Jill
27-4-2012
|
27-2-2012 14:33:28
Hey mieke,
ik ben nu 14 weken zwanger. Mijn eerste pasbeurt is eind maart. Maar heb reeds doorgegeven dat ik zwanger ben en het kleed zou aanpasbaar zijn. Ik ben superbenieuwd. Het is inderdaad wel serieus stressi hé??
|
|
tima
8-9-2012
|
27-2-2012 14:41:41
proficiat met je zwangerschap . ik heb gehoord dat de kleindochter azzuro nu runt toch positief blijkbaar want vroeger kon je daar de boom in . Nu lijkt het dat ze heel behulpzaam zijn pluim voor azurro dus
|
|
Mieke
12-5-2012
|
27-2-2012 19:28:08
@Lieselotte: Ja was toch een serieus pak van men hart :) en dank je :)) @Jill: Ik ben pas 1 kg verzwaard maar heb zo direct een buikje gekregen en dat zit toch serieus in de weg :). Probleem is als ze mijn kleed zouden aanpassen dat het model er totaal uit ging zijn en dat zag ik niet zo zitten. Ik heb nu een kleedje met plaats genoeg :-). Ja het is inderdaad serieuze stress en nog een beetje en onze dag staat voor de deur :p @Tina: Bedankt :-). Ja ik kan zeker niet klagen de naaister zei direct wat ze kon doen en wat het ging doen met men kleed en de kleindochter inderdaad is direct in actie geschoten; heeft direct gebeld met de hoofdfabrikant en met een oplossing gekomen moet zeggen het is er idd op verbeterd :-)
|
|
Jill
27-4-2012
|
29-2-2012 9:18:04
Hey Mieke,
mijn eerste pas is pas eind maart, omdat ik zwanger ben, zouden ze anders te vaak dingen moeten aanpassen. In het slechtste geval kan ik nog altijd een positietrouwkleed aandoen... Maar dat wou ik liever niet... Hier niets bijgekomen :-), wel veel verloren door de misselijkheid... Maar mijn buik lijkt toch wel gigantisch ;-). En van zodra ik iets eet, blaas ik op zoals een ballon, hihi. Dus op mijn trouw wordt dat nog puffen. Heb wel al een extra kleedje gekocht, voor op de huwelijksreis (we doen daar een fotoshoot en zag het niet zitten om mijn trouwkleed mee te sleuren). Dat is wel een positiekleedje, dus kan me 's avonds nog altijd omkleden...
Nu eerst aftellen naar eind maart :-).
Oh ja, wij zouden normaal 31 augustus trouwen, maar ik ben uitgerekend voor 29 augustus, vandaar dat we onze trouw vervroegd hebben naar 27 april...
|
|
Mieke
13-4-2012
|
2-3-2012 14:07:27
Leuk om te lezen dat er nog zwangere bruidjes zijn! Ikzelf zal ook 20 weken zwanger zijn op onze trouw. Volgende week vrijdag 1ste pasdag. Ben heel benieuwd of ik nog in mijn jurk kan. Je moet niet veel bijkomen om toch al een serieus buikje te hebben.
|
|
Mieke
12-5-2012
|
2-3-2012 21:19:24
@Jill: Ik heb nu ook men eerste pas met het nieuwe kleed op 17 april ben tegen dan zo'n 24 weken ver. En dan de laatste pas wordt een week voor de trouw gewoon om safe te zijn :). Mijn kleedje zie ik nu volledig zitten, zal waarschijnlijk gewoon wat moeten ingelegd worden omdat het nu veel te ruim zit; ik zag het ook niet zitten om een echt positiekleed aan te doen. Ik mag eigenlijk niet klagen ben totaal niet misselijk geweest, maar ben dus ook niet vermagerd lol. Eten lukt voorlopig nog super en hoop dat het zo blijft ;-). Super dat jullie het nog konden vervroegen! @Mieke :) Ja amai niet ik ben idd nog niet veel verzwaard maar toch die buik is precies ontploft :). Ben benieuwd hoe de pas zal verlopen. Hou me op de hoogte.
Grts, Mieke x
|
|
Mieke
13-4-2012
|
11-3-2012 11:02:49
Toch spannend hoe die buik zal groeien! Momenteel kan ik nog in het kleed in. 4 dagen voor de trouw zullen ze het kleed aanpassen. Hopelijk vallen de aanpassingen niet te fel op! Maar voor alles is een oplossingen. En stralen zullen we wel doen. Nog veel succes met de zwangerschap en de voorbereidingen van de trouw.
x
|
|
Mieke
12-5-2012
|
12-3-2012 20:14:22
Hey,
Super dat je er nog in kan :-). Voor jullie is het niet lang meer hé, Nog veel succes met de voorbereidingen en geniet van je dag!
x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|