Terug naar overzicht
Hey Tiziana, Je kan altijd eens gaan kijken in de Kameleon in Genk (Winterslag).Het is een carnavalswinkel; maar ze hebben ook veel voor huwelijke en jubelium enz...van ballonnen, versiering tot helium zelf.Zij hebben geen site; maar je kan ze wel eventueel telefoneren.grtzAn
ik heb er zaterdag in den AVA gezien. wij gaan erachter gaan want Kenza (4 jaar) loopt voor met een bloemenmandje maar tgaan zo een hartjes zijn. ze hadden ze in rood, roze en wit. keuze genoeg dus :-)
hey,wij hebben de onze ook in ava gekocht en ze zijn nog redelijk dik.
Bedankt voor de reacties!AVA dat ik daar niet aan gedacht heb!! Zal deze week eens passeren.groetjesTiziana
ik had ze ook van bij de ava maar heb ze niet durven gebruiken. Ze verven namelijk als ze nat worden.... En aangezien de grond op onze dag in de voormiddag nat was geworden hebben we ze niet gebruikt. want met een witte sleep door gekleurde rode hartjes wandelen zag ik niet echt zitten.
Hier kan je ze ook bestellen:http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Rozenblaadjes-Rood...
Hallo Suzy bedankt voor de feedback.Ben nog aan het twijfelen tussen witte of lichtroze. Dus dan valt het nog met voor als ze kleur moesten afgeven.