Hey Katrien, Om te beginnen één goede raad: niet stressen, dat is nog nergens voor nodig, je hebt nog meer dan tijd genoeg!
Het belangrijkste lijkt mij dat op dit moment je zaal al vastligt en dat je al eens begint uit te kijken naar een fotograaf, voor de rest heb je nog meer dan tijd genoeg!
Zelf hebben we ons huwelijk (en dan grotendeels ik - je weet hoe mannen zijn) georganiseerd op 8 maanden en dat terwijl we beiden eveneens voltijds werken, we een huis aan het bouwen zijn (op dat moment nog volop in ruwbouw, dus heel druk) en ik nog universitaire studies doe op avondschool... En uiteindelijk was alles volledig zoals we het hadden voorgesteld! :)
Dus: no stress, you've got plenty of time left ;)
Om verder nog op je vraagjes te antwoorden:
- Trouwringen kan je heel duur in gaan, maar dat is een keuze die je zelf moeten maken... Onze ringen kosten samen 1500 euro, maar we wouden dit er graag aan geven omdat we beiden onze ringen niet hoeven uit te doen (bv. op het werk) en we deze dus de rest van ons leven willen kunnen dragen, zonder dat ze er slecht gaan uitzien na een tijd... Best is dat je dus voor jezelf een budget vooropstelt en je je daar op baseert als je gaat kijken... Vaak zijn de juwelen die je onmiddellijk bij de juwelier kunt kopen ook goedkoper dan wanneer je er volledig volgens jouw eigen smaak laat maken, al kan je daar natuurlijk ook wel proberen om iets overeen te komen met de goudsmid
- Als je een dj kiest kan je best zien dat zijn manier van draaien overeenkomt met jouw smaak, dus handig om hem/haar eens aan het werk te horen op voorhand of referenties op te vragen bij mensen die je kent
- Fotolocaties kan je bespreken met je fotograaf, maar ook gewoon eens horen bij mensen die je kent of zij geen leuke ideeën hebben
Groetjes,
Veerle