Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oh nee!!!

27-2-2012 22:26:11
Afgelopen vrijdag heb ik bij Cermo mijn bruidslingerie gekocht.
Poirier bustier met slip met just married op.
Super geweldig en mooi.
Maar nu ging ik deze avond alles eens bij elkaar aandoen , bustier - slip - kousen - schoenen
nu vond ik de bustier aan mijn borsten nogal groot :s
En vrijdag paste deze perfect , en nu opeens niet meer.
Zouden ze de verkeerde maat hebben meegegeven ?
Nu wil ik morgen bellen maar ik zie dat ze niet omruilen?
Maar ik heb er wel 130 euro voor betaald , en is op eens veel te groot.
iemand een idee of ik dit toch zou kunnen ruilen bij Cermo?
Etiket is er nog aan.

mercikes

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 832

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-2-2012 23:10:20

kdenk wel dat dit moet lukken als je nog alle tickets hebt . voor de slip zou dat ws een ander paar mouwen zijn maar de bustier denk ik niet dat dit een probleem zou mogen vormen

Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik28-2-2012 7:45:16

heb hetzelgde probleem gehad bij hen, en ze hebben dit zonder moeilijk doen terug omgewisseld!

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik28-2-2012 8:17:39

Hey tima, Het slipje is perfect maar de bustier is niet goed van maat. En dat is juist het gene dat zo raar is want heb het goed gepast :s Hey Sofie, Dus dat was geen probleem ?! Dan ga ik straks eens bellen :) Mercikes. En had jij de juiste maat meegekregen of hadden zij iets Fout gedaan? Groeten

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik28-2-2012 8:42:06

Misschien kan je eens op alle ticketjes nakijken of overal dezelfde maat op staat?
Misschien staat op jouw kassaticket wel de juiste maat maar in de bustier niet. Dan wordt het al snel duidelijk dat er ergens iets niet klopt :-)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-2-2012 9:57:10

bij mij scheelt dat bijna een maat als ik net ongesteld moet worden. Kan dit bij jou ook meespelen ?

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik28-2-2012 10:10:02

Hey Charlotte,

Ik heb hetzelfde probleem maar in een andere winkel. Vrijdag heb ik laatste pas van mijn jurk, en dan gaan ze mijn bustier wisselen. Ik heb al naar de winkel gebeld of dit een probleem is, en zolang de etiketjes eraan hangen is er geen probleem. Dus wss zal dit bij cermo ook geen probleem zijn.

Groetjes Tinneke

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik28-2-2012 10:10:12

Hey Brenda, Nee zo ver ik weet niet :) moet pas binnen 2 weken ongesteld worden . Maar Miss is het dan toch van mijn gewichtsverlies ?! Ben ondertussen 6 kilo kwijt Maar enkel na dit weekend 1 kilo?! Het zou toch niet aan die 1 kilo liggen? Kan toch niet? Ofwel?? Sewes eens bellen naar cermo want heb er vannacht niet van geslapen

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik28-2-2012 13:19:45

Joepie mag hem komen ruilen :) toch weer een zorg minder ;)

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik28-2-2012 14:34:29

Dat is super Charlotte! Weer een stressje minder ;-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...