Terug naar overzicht
kdenk wel dat dit moet lukken als je nog alle tickets hebt . voor de slip zou dat ws een ander paar mouwen zijn maar de bustier denk ik niet dat dit een probleem zou mogen vormen
heb hetzelgde probleem gehad bij hen, en ze hebben dit zonder moeilijk doen terug omgewisseld!
Hey tima, Het slipje is perfect maar de bustier is niet goed van maat. En dat is juist het gene dat zo raar is want heb het goed gepast :s Hey Sofie, Dus dat was geen probleem ?! Dan ga ik straks eens bellen :) Mercikes. En had jij de juiste maat meegekregen of hadden zij iets Fout gedaan? Groeten
Misschien kan je eens op alle ticketjes nakijken of overal dezelfde maat op staat?Misschien staat op jouw kassaticket wel de juiste maat maar in de bustier niet. Dan wordt het al snel duidelijk dat er ergens iets niet klopt :-)
bij mij scheelt dat bijna een maat als ik net ongesteld moet worden. Kan dit bij jou ook meespelen ?
Hey Charlotte,Ik heb hetzelfde probleem maar in een andere winkel. Vrijdag heb ik laatste pas van mijn jurk, en dan gaan ze mijn bustier wisselen. Ik heb al naar de winkel gebeld of dit een probleem is, en zolang de etiketjes eraan hangen is er geen probleem. Dus wss zal dit bij cermo ook geen probleem zijn.Groetjes Tinneke
Hey Brenda, Nee zo ver ik weet niet :) moet pas binnen 2 weken ongesteld worden . Maar Miss is het dan toch van mijn gewichtsverlies ?! Ben ondertussen 6 kilo kwijt Maar enkel na dit weekend 1 kilo?! Het zou toch niet aan die 1 kilo liggen? Kan toch niet? Ofwel?? Sewes eens bellen naar cermo want heb er vannacht niet van geslapen
Joepie mag hem komen ruilen :) toch weer een zorg minder ;)
Dat is super Charlotte! Weer een stressje minder ;-) Groetjes