Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelafroeping

28-2-2012 10:28:05
Dag bruidjes!
Met nog 52 dagen op de teller begon ik gisteren na te denken over de afroeping van de tafels.
Aangezien ik een 3-tal keer dezelfde voornaam heb had ik gedacht om bij de afroeping ook de achternaam te vermelden. Of zou het dan handiger zijn per koppel? Hoe doen jullie dat?
Al bedankt!
Groetjes Elien

Elien
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 604

benita
8-9-2012
 Meld misbruik28-2-2012 11:02:25

Hoi Elien,

De trouwfeesten dat ik al meegemaakt heb, worden de namen altijd per koppel afgeroepen.
Grtjes.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 11:40:53

wij werken met vliegtuigtickets, alle gasten dat binnenkomen krijgen een enveloppe waar een vliegtuigticket in zit. En op elke tafel staat een foto en naam van een land. En met de afroeping word er dan afgeroepe: Alle gasten met een ticket van Malediven , gelieve in te checken.

Dan gaan alle mensen van die tafel al zitten en dan het volgende land.

groetjes

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik28-2-2012 14:58:33

@ Britt: wij zijn ook van plan om met vliegtuigtickets te werken maar we niet hoe er precies aan te beginnen. Maken jullie die zelf of laat je ze drukken? Tips méér dan welkom! Thanks!! Claudia

Laurence
31-3-2012
 Meld misbruik28-2-2012 19:12:46

Persoonlijk zou ik ook per koppel afroepen met voornamen en in het algemeen hebben de personen wel al een vermoeden met wie ze ongeveer aan tafel gaan zitten.

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik29-2-2012 13:29:18

Bedankt voor de reacties!

Wij gaan voor het afroepen per koppel met de voornaam, blijkbaar is dit het meest gebruikelijke :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-3-2012 0:39:21

kleine tip : wij hadden zelf paar 'koppels' gemaakt, ttz op de lijst had ik bvb 2 singles die aan dezelfde tafel zaten vermeld als 'x en y'. Niet met de bedoeling te koppelen maar meer omdat het voor mij overzichtelijker was om zeker te zijn dat ik met even aantallen aan de tafels zat en dat ik leuke mensen bij elkaar had.

Dat was ik dan wel vergeten terug aan te passen dus bij de tafelafroeping werd er 'X en Y' afgeroepen ipv beide namen apart.
dus let daar misschien wel op als jullie eenzelfde redenering zouden volgen.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik2-3-2012 10:23:43

@ Claudia: wij maken deze zelf.Wij hebben van een bruidje hier op het forum hun voorbeelden doorgemaild gekregen en heb deze volledig naar ons huwelijk aangepast.

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik2-3-2012 11:20:27

@Britt: is het mogelijk om dit voorbeeld naar mij door te mailen aub?
claudia_meyen@hotmail.com
Alvast BEDANKT!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...