Terug naar overzicht
Hoi Elien, De trouwfeesten dat ik al meegemaakt heb, worden de namen altijd per koppel afgeroepen. Grtjes.
wij werken met vliegtuigtickets, alle gasten dat binnenkomen krijgen een enveloppe waar een vliegtuigticket in zit. En op elke tafel staat een foto en naam van een land. En met de afroeping word er dan afgeroepe: Alle gasten met een ticket van Malediven , gelieve in te checken. Dan gaan alle mensen van die tafel al zitten en dan het volgende land.groetjes
@ Britt: wij zijn ook van plan om met vliegtuigtickets te werken maar we niet hoe er precies aan te beginnen. Maken jullie die zelf of laat je ze drukken? Tips méér dan welkom! Thanks!! Claudia
Persoonlijk zou ik ook per koppel afroepen met voornamen en in het algemeen hebben de personen wel al een vermoeden met wie ze ongeveer aan tafel gaan zitten.
Bedankt voor de reacties! Wij gaan voor het afroepen per koppel met de voornaam, blijkbaar is dit het meest gebruikelijke :)
kleine tip : wij hadden zelf paar 'koppels' gemaakt, ttz op de lijst had ik bvb 2 singles die aan dezelfde tafel zaten vermeld als 'x en y'. Niet met de bedoeling te koppelen maar meer omdat het voor mij overzichtelijker was om zeker te zijn dat ik met even aantallen aan de tafels zat en dat ik leuke mensen bij elkaar had. Dat was ik dan wel vergeten terug aan te passen dus bij de tafelafroeping werd er 'X en Y' afgeroepen ipv beide namen apart. dus let daar misschien wel op als jullie eenzelfde redenering zouden volgen.
@ Claudia: wij maken deze zelf.Wij hebben van een bruidje hier op het forum hun voorbeelden doorgemaild gekregen en heb deze volledig naar ons huwelijk aangepast.
@Britt: is het mogelijk om dit voorbeeld naar mij door te mailen aub?claudia_meyen@hotmail.comAlvast BEDANKT!