Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie Rent a Priest

6-8-2006 16:00:17
Hallo, voor diegenen die met Rent a Priest trouwen: waar gaat jullie viering door? Tuin? Feestzaal? Bedankt!

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 553

hannelore
26-5-2007
 Meld misbruik6-8-2006 16:04:38

WIj hebben er ook al veel over nagedacht, maar we weten het ook nog niet!
Hebben jullie al een "prieste" gevonden? Hoeveel moeten jullie betalen?
gr Hannelore

Han
21-4-2007
 Meld misbruik6-8-2006 20:10:30

We hebben ergens op een huwelijksbeurs een foldertje meegenomen van iets van 'de vrijzinnigen'. Ze hebben op vele plaatsen in belgië vestigingen. Ze steken samen met je een viering ineen en als je wil begeleiden ze die viering. Helemaal gratis want ze zijn gesubsidieerd door de overheid... Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lijkt me wel interessant...

Han

Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik20-8-2006 17:31:05

hallo wij trouwen binnen drie weken ophet domein bokrijk met rent a priest

Marleen

Meld misbruik11-11-2006 11:48:20

Wij trouwen op 6.7.07. Onze alternatieve plechtigheid zal plaatsvinden in de tuin van onze feestzaal, tussen de receptie en het avondfeest.

Karine
20-7-2007
 Meld misbruik7-12-2006 15:54:51

Hey,

Heb je al veel reactie's gekregen?
Wij zoeken een priester die ons huwelijk in openlucht wil doen maar blijkbaar is dit moeilijk te vinden.Ik las ook een reactie bij U ivm de vrijzinnigen.Weet U hierover soms iets meer?
Kunt U mij wat info verschaffen?
Dank U.

koen

Meld misbruik8-1-2009 10:14:21

Hello iedereen,
Mijn,vriendin en ik zouden willen trouwen met rent a priest in een kapel in leefdaal, daar we voor de wet al een paar maanden eerder trouwen(zij is al getrouwd geweest). Hoeveel kost dit ? Heeft iemand daar een idee van ?
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info