Terug naar overzicht
WIj hebben er ook al veel over nagedacht, maar we weten het ook nog niet!Hebben jullie al een "prieste" gevonden? Hoeveel moeten jullie betalen?gr Hannelore
We hebben ergens op een huwelijksbeurs een foldertje meegenomen van iets van 'de vrijzinnigen'. Ze hebben op vele plaatsen in belgië vestigingen. Ze steken samen met je een viering ineen en als je wil begeleiden ze die viering. Helemaal gratis want ze zijn gesubsidieerd door de overheid... Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lijkt me wel interessant...Han
hallo wij trouwen binnen drie weken ophet domein bokrijk met rent a priest
Wij trouwen op 6.7.07. Onze alternatieve plechtigheid zal plaatsvinden in de tuin van onze feestzaal, tussen de receptie en het avondfeest.
Hey,Heb je al veel reactie's gekregen?Wij zoeken een priester die ons huwelijk in openlucht wil doen maar blijkbaar is dit moeilijk te vinden.Ik las ook een reactie bij U ivm de vrijzinnigen.Weet U hierover soms iets meer?Kunt U mij wat info verschaffen?Dank U.
Hello iedereen,Mijn,vriendin en ik zouden willen trouwen met rent a priest in een kapel in leefdaal, daar we voor de wet al een paar maanden eerder trouwen(zij is al getrouwd geweest). Hoeveel kost dit ? Heeft iemand daar een idee van ?Groetjes