Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kramp..kramp...kramp..!! :)

28-2-2012 11:59:03
Daag daaaag! :)

Me happy.. :)
Onze uitnodigingen zaten gisteren in de bus! Supermooi zijn ze!
En vandaag heb ik al mijn enveloppen geschreven!!! Wat een werkske! Amai...

Heb er echt ne lammen arm van..en krampen in mijn vingers! Nie normaal! :)

Dus alle uitnodigingen liggen klaar se, geen werk meer aan! Ben fier op mezelf! :)

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 817

An
18-8-2012
 Meld misbruik28-2-2012 13:25:02

ohh fijn :-) ik moet er nog aan beginnen.. En we trouwen maar weekje na je. Ben uiteraard wel benieuwd hoe ze er uit zien. Want ik dacht dt je ook gn traditioneel feest hebt zoals buj ons. Hoe lukt get voor de rest met de voorbereidingen? X

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik28-2-2012 13:53:06

Goed gedaan!! Had je besteld bij kaartjes2go? En mogen we weten welke het geworden zijn

Groetjes

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik28-2-2012 14:46:37

Super goed Melissa! Ik had dat ook met onze kaartjes lamme armen, en superpijnlijke vingers :p ik moest ze allemaal ineen steken. Pfoeh wat een werkje!
Voor de enveloppen had ik etiketten afgedrukt :p hihi

Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik28-2-2012 19:17:47

An, wij geven inderdaad ook geen traditioneel feest, eerder een goeie fuif met véél om te drinken
Maar iets te eten uiteraard ook eh...aja, anders zitten die 'dronkaards' na 15 pinten op ulder gat! Hihi...

Hoe het voor de rest staat met de voorbereidingen? Pfoe...ik heb 't gevoel dat ik nog héél véél moet doen..hihi..
De belangrijkste dingen zijn eigenlijk het vastleggen van de traiteur (hebben enkele offertes om te vergelijken), een brouwer zoeken, inspiratie op doen voor mijn decoratie en de kleding van de kids en mijn ventje (maar van dat laatste mag ik mij niks aantrekken naar't schijnt ). De kleren van de kids gaan we pas in juli kopen, tijdens de solden.
En oja...ringen...dat moet ook nog in orde gebracht worden...En nog een heleboel kleine dingetjes zoals een ringkussentje enzo...ach ja, dat zullen toch "last-minute" dingen worden vrees ik, ik ken mezelf...hihi...(met wat stress werk ik véél rapper, dus dat komt wel goed)

Dingen zoals mijn kleed, vervoer, getuigen, uitnodigingen, fotograaf, cadeaus voor ouders, gemeentehuis, enz...zijn dan wel al allemaal in orde...

Maar mij kennende, vergeet ik nog 't een en ander hoor...
Als je mij nog aan het één en ander wil herinneren...graag!!!

Nancy, ik heb inderdaad besteld bij kaartje2go En ben heel tevreden...
Ik zal deze week eens een foto online zetten (photobucket )

Tinneke...ik had er deze morgen ook nog aangedacht...mijn ventje zei 't nog...bestel stickers voor de adressen...maar nee hoor, ik vond dat niet nodig... hihi...

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 19:45:59

Hey Melissa,

Tof van je uitnodigingen! Je hebt ze al vroeg in orde.
Bij ons zijn ze bijna af en dan de proefdruk...en dan bestellen. Ik denk ze zo eind maart/begin april af te geven.

Hier zullen er ook veel dingen last minute zijn. en een ringkussen, ik vind die allemaal zo kitcherig. Pfff...denk dat ik ze aan een beertje ofzo gaan hangen.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik28-2-2012 20:03:37

Wij zaten als alternatief voor het 'ringkussen' te denken aan een ringbloem (www.deviltenbruid.be) da's echt mooi, en dat bloemetje kan mijn ventje dan 's morgens aan onze kids geven, dan hebben zij ook een mooi 'boeketje' en komt het nog goed van pas ook ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...