Terug naar overzicht
Hallo, wij trouwen begin september en hebben gekozen voor djtony uit Opoeteren (www.djtony.be ). We hebben hem nog nooit eerder horen spelen maar vonden hem meteen heel vriendelijk toen we een gesprek met hem hadden.Hij heeft ook een all-in prijs wat we wel positief vonden. Wij betalen 300 euro voor de hele avond (van 18.00u tot zo lang we willen) met behoorlijk wat apparatuur.Als je wil kan je zelf aangeven welke liedjes je graag hoort (maar moet niet). Hij past zijn muziek ook aan aan de mensen die er zijn (qua leeftijd enzo).Na onze bruiloft weet ik te zeggen of hij meeviel of niet ;-)groetjes,marjolijn
Dank je wel Marjolijn, voor de tip. Laat je me na je huwelijk weten hoe hij is meegevallen? Zijn site ziet er alleszinds al heel erg goed uit! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen en veel plezier op jullie trouwdag!Ann
Hey Ann,Wij zijn in zaal het Rubenshof in Alken info gaan inwinnen over de zaal. Wij hebben uiteindelijk toch voor een andere zaal gekozen. Ze hebben ons toen wel 2 naamkaartjes meegegeven van 2 DJ's waar zij altijd mee werken. Ik weet de prijs daar niet meer van. Ik heb die kaartjes wel gehouden. DJ Ron Van Dyck uit Herk-de-Stad 0479/99.14.15 en DJ Frank Vandamme uit Wellen 011/32.26.20. Ik weet natuurlijk niet hoe ze meevallen omdat we ons feest daar sowieso niet gaan doen maar vermits die zaal daar al lang mee werkt, veronderstel ik toch dat deze DJ's toch wel goed zijn. Ik geloof ook dat je bij hun kon doorgeven welke muziek je graag hoort e.d. Je kan altijd eens informeren.Groeten,Vicky 797
Hoi Ann,Ga maar eens kijken op onze website!www.ikwilanimatie.be We zijn van As, komen graag een keertje langs om favoriete nummers, openingsnummer, enz...te bespreken!mvgEvy Van Eynde (0497 84 40 84)E&S Entertainment & Service
Je kan altijd Mario Schraepen eens proberen ... Zijn mailadres is mario.schraepen@telenet.be Heeft meer dan 15 jaar ervaring, heeft wel een drukke agenda omdat hij ergens in een gerenommeerde zaal in de buurt van Tienen draait. Hij is zeker een aanrader, en niet duur. Mail hem, en je zal het zelf merken :-)