TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
2-6-2012
|
|
|
Veerle
2-7-2011
|
28-2-2012 13:48:13
Mijn strapless BH was er eentje van Marie-Jo in cup D met een kleine omtrek, wat ze ook niet in voorraad hadden in de kleur die ik wou. Dus ik heb het gewoon gepast in een andere kleur en dan hebben ze - zonder aankoopverplichting - de juiste versie besteld... En vermits je nog wel een beetje tijd hebt, zou ik dat gewoon zo proberen... Juist 1 goede raad, als je nu al je lingerie koopt, moet je wel zien dat je tot je trouwdatum ongeveer op hetzelfde gewicht blijft, want bijkomen en afvallen kan daar ook een grote impact op hebben... Groetjes, Veerle
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
28-2-2012 13:50:34
@ Linsey: de stevigheid van Hunkemoller, vooral voor de grotere cups, is toch dat niet....
@ Sara: misschien kan ik je enkele tips geven? Kijk eens op de site van het merk Lingadore, die hebben enkele mooie strapless bh's en bijhorende short/string/slip.. Bv de reeksen Eloisa of Angilia. Deze lopen ook tot E-cup.. Qua prijs zitten deze zeer goed, voor 'n setje draait het altijd rond de 80 euro. Anders kan je ook eens kijken op de site van Lou Paris, de reeks "Fée des rêves" of "à fleur de peau", ook tot E-cup
|
|
Sofie
|
28-2-2012 13:58:19
Ik heb in de bruidswinkel een grotere cup aangehad dan een C (in een C krijg ik al mijn bazaar niet in ;-) ), maar ben niet meer zeker of het Poirier was...
Ik heb bij de gewone lingeriezaak een aantal strapless bh's van Marie-Jo aan gehad en heb er zelf eentje gekocht in de Inno van Simon Pérèle. Nu nog kijken dewelke het best onder mijn kleed past.
Laat je in elk geval adviseren! Want ik vond dat niet makkelijk, ben niet gewend bh's zonder bandjes te dragen en je bent geneigd om dan eentje te nemen die "goed strak zit" maar dan eigenlijk te klein is.
Succes met de zoektocht!!
|
|
Romina
6-7-2012
|
28-2-2012 14:02:36
Hey hey
In de bruidwinkel waar ik geweest ben hebben ze ook grotere maten dan C. Ikzelf had een 70E nodig maar die had ze op het moment niet maar ze zei me van een 75D te passen en zij kan dan zien of de 70E me goed zou zitten. Dat garandeerde ze me. Ze heeft me nu dus de 70E besteld en ben vol ongeduld aan het wachten op een telefoontje :D
Groetjes.
|
|
Tinneke
16-3-2012
|
28-2-2012 14:41:33
@Lieselot: Ik heb een 75 D en ik koop altijd mijn BH's bij hunkemoller en ben zeer tevreden over stevigheid en kwaliteit... En ze passen altijd zeer netjes aan! Maar natuurlijk heeft iedereen z'n eigen mening. Ik koop liever 2 nieuwe mooie setjes tegenover 1 superduur. Zo heeft ieder zijn keuze.
Maar voor bruidslingerie zou ik niet direct bij hunkemoller gaan dat mag toch net dat ietsje meer zijn hé! :-) Ik heb de mijne gekocht in de bruidswinkel. Bustier maatje 75 D.
Groetjes
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
28-2-2012 15:02:22
@ Tinneke: wat is superduur he? Tussen Hunkemoller en een lingeriezaak zit wel 'n verschil, niet alleen in prijs maar ook wel in kwaliteit. Ik heb hier setjes (heb een eigen lingerie-zaak) liggen vanaf 50 euro, maar ik heb er ook boven de 100-150 euro. Een A of B-cup kan zowaar overal terecht, maar vanaf een C voel je het verschil in pasvorm en kwaiteit wel goed. De dag van vandaag hoéft goeie lingerie vanuit een lingeriespeciaalzaak niet duur te zijn. Een 75D (eur) vanuit Hunkemoller is ook altijd een andere maat dan de maat die jou zal passen in eender welke lingeriezaak.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-2-2012 15:16:17
Hey Sara,
Ik denk als je voor een strapless-model gaat, dat stevigheid toch wel belangrijk is...het moet toch ook 'goed' zitten gans de dag é...
Misschien eens rondhoren bij vriendinnen die ook een grotere cupmaat hebben? Waar zij lingerie kopen? Want een doorsnee lingeriewinkel met de grote merknamen, heeft toch zeker tot cup D op stock? (mijn lingeriezaak toch...of die bestellen het dan ook indien gevraagd)
Ik heb ook al vaak bij Etam, Hunkemoller enz gepast in het verleden...maar na 3 keer wassen, verliezen die toch de stevigheid vind ik! Ik blijf bij Marie-Jo meestal...
Succes nog met de zoektocht!
|
|
Vicky
18-6-2011
|
28-2-2012 15:17:08
Bij Naron in Breda beginnen ze pas vanaf cup D (altijd leuk om ook eens een 'klein maatje' te hebben volgens de verkoopsters :p) en is er steevast veel in voorraad, al zijn het vermoedelijk niet dezelfde merken als in België.
Ze hebben wel goeie verkoopsters die mee komen trekken en sleuren en commentaar geven, dus misschien is het wel de moeite van de verplaatsing waard, of je kan eens bellen om te horen of ze hebben wat je zoekt? Op zaterdag is het er wel superdruk, dus dan is er een wachtrij aan de paskotjes, maar ik vind het steeds de moeite waard :)
|
|
Kim
18-8-2012
|
28-2-2012 15:51:13
Hey, Ik heb in de bruidszaak toen een strapless korset aangehad, in maat 70F, een omtrek kleiner hadden ze niet en dus moeten ze deze nog kleiner maken, maar daar maken ze daar absoluut geen probleem van. Ik heb altijd al problemen gehad om goede en passende lingerie te vinden, waar alles goed in blijft zitten. En zag het dus niet zitten om nog een zoektocht doorheen andere winkels te doen, om dan toch maar teleurgesteld buiten te gaan. Is voor mij altijd al heel moeilijk geweest om passende lingerie te vinden, aangezien in de meeste zaken de omtrek pas vanaf 70 of zelfs 75 begint en dit te groot is. Heb het dus gewoon meteen daar besteld. was een strapless korsetje van Prima Donna en kost me ongeveer Euro 150. Groetjes, Kim
|
|
Veerle
2-7-2011
|
28-2-2012 15:59:31
Goh meisjes, als ik hier al die BH-maten lees, moeten jullie toch last hebben om kleren te vinden? Ikzelf heb een 70D à 75C (Europese maat), afhankelijk van't model en merk, en als ik bloesjes koop, passen die meestal overal, maar krijg ik de knoopjes maar toe tot onder mijn borsten (waardoor het precies een peepshow wordt), of krijg ik het volledig toe, maar loop ik precies met een patattenzak rond... Uiteindelijk ben ik wel tevreden dat'k geen A-cupje heb, maar 'k kan mij voorstellen dat dat bv. met een 70F echt moeilijk te zijn om iets te vinden dat past...
|
|
Debo
17-12-2011
|
28-2-2012 20:47:43
ik had er ook eentje van Marie-Jo, zeker en vast tevreden over. Ik had wel een rood setje maar het bestond ook in wit!
|
|
Sanne
11-8-2012
|
29-2-2012 20:42:06
Prima dona heeft er ook, je vindt deze op bestelling meestal in de betere lingeriezaak. Ikzelf ben bij Curtress geweest. Zelf heb ik geen strappless gevonden (heb E) maar in D bestaan ze zeker. Ik heb vernomen dat ze ook groter bestaan maar de verkoopster raadde ze niet aan als het echt niet nodig was (wat met mijn jurk niet het geval was). Je zal ze in een goede winkel zeker vinden. Prijs naar schatting van mezelf tussen de zeventig en de honderd euro.
|
|
ellen
14-4-2012
|
1-3-2012 17:02:57
Hey,
ikzelf heb een 90 E soms zelfs een F en heb enkele strapless bh's... maar zijn meestal bh's van Marie-jo en waar je de bandjes kan van af schuiven en dus koopt als een bh met bandjes... eens goed kijken als je marie-Jo vb koopt in de bh of de bandjes er af kunnen... heel veel modellen met beetje voorvorm moes waar bandjes af kunnen.
Groetjes Ellen
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
2-3-2012 13:06:08
De grotere maten kunnen voor een strapless perfect terecht bij Freya of Fantasie, beiden heel erg goeie (Britse) merken, ook voor de smalle omvang en volle boezem! De prijzen zijn vanaf 45-50 euro tot max. rond de 75 euro...
|
|
Rebekka
12-5-2012
|
5-3-2012 16:57:14
Ik heb er eentje gevonden in maat D en kon hem in de winkel passen, 't was wel een gewone lingeriewinkel dus niet zoveel keuze naar jou wens misschien, 't was wel een winkel in hasselt maar ik vermoed dat ze nog wel andere winkelpunten hebben, hier alvast de website: http://www.rougegorge.be/NL/homepage.html#/homepage/
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|