Terug naar overzicht
Wij geven geen bedankjes, wel sturen we iedereen een persoonlijk briefje achteraf, ik denk met voor iedereen dezelfde foto van ons + een mooie foto van de gasten zelf. De ceremonie vindt plaats bij de feestzaal, daar dus ook geen aparte bedankjes.
Aangezien wij op 22 juni voor de wet trouwen, en pas de dag erna voor de kerk, geven wij geen bedankjes aan het gemeentehuis.Wij hebben: -ijskarretje voor aan de kerk = gratis ijs voor iedereen die komt kijken-plastic puzzelstukje met bruidssuiker voor de kindjes die komen kijken en een kaartje afgeven-mensen van de receptie: per koppel een hartendoosje met bruidssuiker (geven we ook aan elk kindje dat op onze receptie zal zijn)-mannen avondfeest: miniflesje sterkedrank-vrouwen avondfeest: klein hartvormig flesje met hartvormige bruidssuiker-bedankfoto wordt opgestuurd (hopelijk) 6 weken nadienDit is echter allemaal niet nodig: volgens de etiquette geef je ofwel een bedankje, ofwel stuur je een bedankkaart achteraf (allebei kan ook natuurlijk, maar ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat je met het nemen van beiden nogal wat geld kwijt bent :D)
Hoi Sophie,Onze themakleuren zijn fushia en lime-groen en ik ga voor het gemeentehuis voor de kindjes een snoepsaté maken met snoep in deze kleuren.Wij hebben geen receptie enkel mensen voor het avondfeest en ik ben zelf theelichtjes aan het beschilderen. Deze zijn van action en komen op 1,29 € voor 5 betonnen theelichtjes en ik voorzie voor elke persoon 1,meestal kiezen de dames toch en dan kunnen ze per koppel 2 theelichtjes kiezen Dat zou op 60 € komen voor 140 theelichtjes. Hier een link naar een paar voorbeeldjes http://s1065.photobucket.com/albums/u389/nanneke1/
Wij hebben ervoor gekozen om aan het gemeentehuis bedankjes te geven aan de kindjes die bloemen kwamen afgeven. Op het avondfeest hebben we dan dezelfde bedankjes aan alle gasten gegeven. Het waren gepersonaliseerde m&m's, dus snoepjes die iedereen lekker vindt. Het kwam eigenlijk mooi uit, we hebben iedere gast een bedankje kunnen meegeven, en hadden nog een 5-tal zakjes over voor onszelf. Beter kan je het niet uittellen
heywij hebben aan de kerk een ijskraam. Dus daar krijgt iedereen een ijsje. aan het gemeentehuis geven we niets. Op het avondfeest zal ik kleine kloppertjes (garde) met een foto van op de uitnodiging geven (daarop staat dan: Kloppen jullie ook na het feest nog eens aan onze deur? )
wij hadden voor de kindjes puntzakjes gevuld met diverse soorten snoepjes in hartvorm. Daar hadden we een kaartje aangehangen met ons logo en de datum.ik had geen idee of er kids zouden zijn maar dat bleken er nog vrij veel te zijn dus was wel blij met mijn mand vol snoep. 's avonds hadden wij voor iedereen een speculozen hart met 'we love you' erop geschreven. Dat was in lijn met onze uitnodiging waar o.a. een foto van een hartje met daarop 'i love you' tussenzat. Aan die hartjes hebben we een kaartje gehangen met ons logo en daaronder 'bedankt'.