Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

december(2012) bruidjes

28-2-2012 20:39:32
hallo,
Ik vroeg me af zijn er nog bruidjes die in december 2012 trouwen, en hoe staat jullie plannig? Ik dacht dat ik wel goed op schema zit, maar kben het toch niet zeker. Dus kzou graag eens weten hoe ver jullie staan .
groetjes Tessa

tessa
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 506

Annelies
15-12-2012
 Meld misbruik28-2-2012 20:56:03

Hoi Tessa,

wij kunnen het volgende al afvinken:
- zaal
- uur gemeentehuis
- uur kerk
- getuigen gevraagd
- bruidskindjes
- ceremoniemeester
- auto's
- trouwjurk :D
- fotograaf
- DJ
Al de rest moeten we nog doen... Maar (gelukkig) nog even tijd!
Hoe ver staan jullie?
Groetjes en nog veel plezier!
Annelies

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik29-2-2012 13:43:15

Hallo Tessa,

Bij ons hebben we volgende zaken al kunnen schrappen:
- zaal
- uur gemeentehuis
- uur alternatieve viering
- getuigen gevraagd
- fotograaf
- DJ

De rest moet nog gebeuren.
Ik weet zelf ook niet of we al goed opweg zijn, maar we zien wel.
We hebben nog wel even

Groetjes en succes,
Wendy

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik29-2-2012 17:30:59

bij ons ongeveer hetzelfde, kben blij dat het ongeveer hetzelfde is

- Zaal
- Uur gemeentehuis
- Uur ceremonie
- Fotograaf
- D.j.
- Ceremoniemeester
- Vervoer
- Praatpaal
- Getuigen gevraagd
- bruidskindjes
- Thema/ dresscode

En we hebben idd nog even tijd e bedankt voor de reacties.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik17-3-2012 16:52:57

Hallo,

wat leuk om mensen tegen te komen die net als wij in de winter trouwen! Wat is jullie reden om te kiezen voor een minder evidente datum?
Wij zijn zo op 't gemak aan het kijken, we hebben momenteel

- Uur gemeentehuis (Trouwen niet voor de kerk)
- Zaal
- Thema
- Traiteur
- Bestelling voor grote taart die volledig ons ding is
- Fotograaf
- DJ
- idee voor bedanking
- idee voor uitnodiging
- clown voor kinderfeest 's middags ( we hebben al een zoontje die dan 4en een half zal zijn, die we 's middags een kinderfeest willen geven, en dan gaat hij mee met de babysit)
- Bruidsjurk is gekozen en moet nog besteld worden
- afspraak bij nagelatelier en kapper
- getuigen zijn gekozen en worden volgende week gevraagd

Het enige waar ik me nu begin druk in te maken is het vervoer: we wonen en trouwen in Brugge, maar het feest is in Roeselare, dus 't is best wat heen en weer gedoe, en ik heb zo de indruk dat een hele dag limousine serieus wat van ons budget zal innemen!
Ook wil ik zo graag beginnen kijken voor de versiering van de zaal (we trouwen in het Fabriekspand), maar daarvoor moeten we eerst samen met de traiteur en de mensen van de zaal afspreken, en dat is maar zo'n 2 maand op voorhand...

Haha, tijd genoeg, en ik zeg wel dat ik het rustig aan doe, maar we zijn ondertussen al een groot jaar verloofd, en het mag nu wel beginnen korten :-p

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik17-3-2012 23:47:23

onze reden om in de winter te trouwen...
we zijn nu niet echt alle 2 zomer mensen en december heeft wel iets speciaal . Ik woon in knokke dus ik weet inderdaad wat het is in brugge idd geen lachertje . Nog veel succes verder met het plannen!

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik19-3-2012 9:09:08

Hey Marlies,

Wij trouwen in de winter omdat we nog aan het verbouwen zijn.
Maar vooral omdat mijn verloofde wielrenner is en dat is niet altijd evident om tijdens het seizoen te trouwen.
En trouwen in de winter is is iets anders hé.
Jij staat al behoorliojk ver moet ik zeggen.
Welke thema hebben jullie gekozen?

Onze getuigen zijn al gevraagd en ze waren enorm gelukkig, maar ook verrast.
grs

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik19-3-2012 10:34:35

Hey dames,

wij trouwen in de winter omdat m'n vriend me in februari ten huwelijk vroeg en we nog per-sé dit jaar wilden trouwen. Zomer leek ons in eerste instantie te dichtbij, maar ik denk dat we het uiteindelijk wel nog zouden klaargekregen hebben tegen dan. Nuja, ik vind't wel z'n charme hebben en voor garantie op mooi weer in de zomer moet je het hier in België alleszins niet laten,he.

Hier al geregeld:
- getuigen gevraagd
- zaal:ok
- gemeentehuis: ok
- uitnodigingen: proefdruk n°2 is onderweg, enveloppes hebben we liggen & papier voor tussenkaartje ligt klaar.
- kleed: nog niet gekozen, maar wel al datum vast voor volgende maand
- traiteur: wachten nog op offerte en hopen echt dat deze meevalt, want hij is eigenlijk de perfecte traiteur voor ons.
- vervoer: ok
- ringen: ok
- make-up: afspraak ligt vast
- dj: zijn we nog aan het beslissen wie
- fotograaf: al 'n aantal offertes binnen, nog even afwachten of we nog iets beter binnenkrijgen.

Dus so far, so good laat ons hopen dat het zo vlot blijft gaan.

Groetjes!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik28-3-2012 8:49:39

Heel blij om te melden:
- Uitnodigingen: check!
- DJ: check!
- Fotograaf: check!

Ondertussen wel al tot de conclusie gekomen, dat dit mij eigenlijk nog perfect zou gelukt zijn voor de zomer...

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik28-3-2012 8:54:07

Onze voorbereiding liggen even stil, daar onze verbouwingen momenteel iets meer tijd in beslag nemen.
Ik denk toch dat we snel terug wat moeten starten met onze voorbereidingen, want ik doe niet graag alles op het laatste.
We hebben wel al ideetjes, maar of die gaan lukken weet je nooit he.

Wanneer gaan jullie je bruidsjurk kiezen?

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik28-3-2012 11:28:20

Hallo wendy,
Ik ga nu vandaag naar de eerste winkel om kleedjes te passen en dan nog 2 dagen der achter .
Groetjes Tessa

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik29-3-2012 8:30:08

Ik ben met mijn ma, zus en schoonma begin februari geweest, omdat ik iets niet-traditioneel zocht, en dit eventueel ging laten maken. Aangezien ik zeker niet in tijdsnood wou komen, zijn we wat vroeger gegaan dan nodig. Maar ja, ik ben in de eerste winkel verliefd geworden op het laatste kleed dat ik heb gepast, dus ja... Ik weet zeker dat het dit kleed wordt, maar we bestellen wel pas halverwege april...

Groetjes, Marlies

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik29-3-2012 8:32:32

@ Wendy
Ons thema is 'tegendraads doen' :-p Dus alles anders dan wat de traditie voorschrijft (behalve een paar dingen die we allebei leuk vinden). Denk: hij wit, zij zwart. Zo'n dingen :-)

Wat is jullie thema?

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:08:20

Marlies,
Wij hebben niet echt een Thema.
We denken wel in de richting van romantische films, maar dat staat nog niet vast.
Het gaan wel uitnodigingen worden met foto's, deze gingen normaal dit weekend gemaakt worden door een collega van men ventje.
Maar die is ook vrijwilliger bij de brandweer van Willebroek, die net deze week een collega verloren hebben. Dus de fotoshoot is uitgesteld.
We zouden graag met de foto's een filmafiche ofzoiets in die richting wil maken als uitnodiging. En dan romantische films of liefde is gebruiken als tafelbenaming.
We weten echter niet of het mogelijk is die romantische films omdat we dan wel onze eigen foto's willen gebruiken.
Wel weten we dat we met de kleuren rood, wit en zwart willen werken als decoratie.

Ik weet het niet goed wanneer ik naar een jurk ga kijken, daar we bezig zijn om zwanger te geraken al enkele jaren, maar het lukt niet zoals we willen. We zijn ook bezig met een behandeling, maar weten niet of het gaat lukken. Als we dan moesten zwanger geraken, moet ik daar rekening mee houden voor het kleed. Dus te vroeg zou ik ook niet willen gaan, en langs de andere kant wil ik ook weer niet te laat gaan.

Manman er komt toch heel wat bij kijken hé

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:47:04

Marlies, wat 'n geniaal thema!

Wendy: hier zijn de thema kleuren ook rood wit en zwart, maar met zwart als hoofdkleur opgevrolijkt met rood en wit....want het moet nu ook geen begrafenisfeel worden,he hihi

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik29-3-2012 16:24:23

@Wendy: Idd, supererg van die brandweerman, 't zal daar stil zijn waarschijnlijk. (ik werk bij brandweer Brugge). Wat die romantische films betreft: zou je niet bepaalde boegbeelden van romantische films kunnen nemen (à la 'I'm flying, Jack') en die dan met een kwinkslag naspelen? Als je die dan fotoshopt om ze wat ouder te maken, denk ik wel dat je iets moois kunt maken, en kun je die foto's ook gebruiken om je tafels een naam te geven.
Ik heb onlangs ook een hele mooie uitnodiging gezien, waarbij de hele kaart vol stond met foto's, telkens met een bepaald rood attribuut (appel, roos, ...), en de hele foto zwart-wit was, behalve het rood. Was echt een héle mooie uitnodiging! Ik hoop alvast voor je dat je met een buikje kunt rondlopen op je trouw! Ik kan er absoluut niet over meespreken, maar ik kan me voorstellen dat het heel erg frustrerend moet zijn om iets zo graag te willen, en dat het dan maar niet wil lukken.
@ Raïssa: Merci :-). Hebben jullie verder nog een thema?

Oh ja, bij ons zijn de kleuren zwart, wit en limoengroen

Marlies

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik29-3-2012 16:27:42

Oh ja, wie is jullie fotograaf? Gewoon, ik kijk graag naar verschillende fotostijlen enzo, dat geeft me een reden om nog s te snuisteren op verschillende sites :-)

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik30-3-2012 8:21:48

Nee, maar we spelen wel het "winterse" zoveel mogelijk uit, alhoewel we hier nog volop over aan het brainstormen zijn. ;-) Maar ja, we hebben wel nog even tijd he.

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik30-3-2012 8:33:04

Marlies,
Het is zeker frustrerend dat je grote wens moeilijk kan uitkomen of misschien nooit uit zal komen, maar je moet er mee leren leven en de ene dag lukt dat al wat beter dan de andere dag.
Die collega van mijn partner die vrijwilleger is bij de brandweer, is deze week niet komen werken, dus weet ik er niet zo heel veel van. Jan zelf is niet bij de brandweer, ze kennen elkaar omdat ze beide postbode zijn in Willebroek. Normaal komt die maandag terug werken.
Het is dus nog wat afwachtten voor de foto's want we willen de collega niet pusshen en we hebben nog wel even de tijd he.

Wij hebben geen professionele fotograaf, dus daarbij kan ik je niet helpen.
Maar de collega gaat ook onze fotoreportage maken op ons huwelijk.
Hij doet fotografie in zn vrije tijd en we hebben er al heel mooi werk van gezien.

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...