Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenenprobleem

28-2-2012 21:19:05
Medebruidjes,

Ik zit met een probleem! Ik vind geen schoenen die ik mooi vind (op het internet.) Ik moet volgende maand voor de eerste keer achter mijn kleed en ben nu al es aan het rondkijken achter schoenen, zodat ik niet te veel winkels hoef af te lopen op zoek achter schoenen. Ik zoek dichte schoenen (pumsachtig met een hakje, niet te hoog). Met een bloem op ofzo voor een schappelijke prijs. Als ik achter gewone schoenen ga loop ik ook 2, 3 soms 4 winkels af voordat ik schoenen vind die ik mooi vind. Deze schoenen vind ik wel heel mooi, maar voor mij veel te hoog:
http://www.arabesquedirect.co.uk/product/diane-hassall-bridal-shoes/1225-bon-bon/

Weten jullie soms sites, winkels ( liefst west vlaanderen, maar van andere provincies mag natuurlijk ook) waar ik es een kijkje kan gaan nemen?

Lieze
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 738

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik28-2-2012 21:57:28

bij moernaut in Sint-Gillis-bij-Dendermonde had ik mijn perfecte schoenen gezien, maar voor mij waren ze wat te duur. Als je een mooi budget hebt, is deze winkel zeker een aanrader!
http://www.moernaut.be

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik29-2-2012 9:05:47

hallo

ik heb schoenen van brako, een hakje niet te hoog, die verkopen ze op veel plaatsen in Belgie.
x

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik29-2-2012 9:11:29

Bedankt voor de tips!
K zal es gaan kijken.

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik29-2-2012 10:07:14

hallo

ik heb mijn schoenen gekocht bij Suere in Brugge.
Ze kunnen daar alles bestellen van Elsa Coloured shoes.
groetjes

stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik29-2-2012 10:10:09

ik ben mijn schoenen gaan halen in een winkeltje in Menen. niet de toepasselijke schoenen voor een trouw (ze zijn wit met zwarte kant over) maar daar hebben ze echt wel mooie schoenen. heb direct nog een paar gewone witte gekocht ook en dat voor maar 25 euro per paar. zeker een kijkje nemen waard!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...