Terug naar overzicht
Leuk he zoveel dingen die in orde komen!Wij hebben onze kaars 29 euro betaald bij de Roze Patio in sint niklaas! die hebben ook een website! het eerste rechthoekig model met de ringen hebben wij gekozen! heel mooi resultaat en voor die prijs kunt ge ni sukkelent he! dus ik vind 80 euro wel beetje veel voor een kaars! want na de dienst zet je die op de kast of in de kast en komt ze onder het stof bij ons toch! (hihi) ja 65 het begint te korten! onze agenda staat ook boemvol tot aan het huwelijk met allemaal afspraken van feestzaal, dj, fotograaf, proef haar en make up, .... te veel om op te noemen!Groetjes jana
Hey Ellen. Amai, het komt nu echt wel dichtbij he - de dagen zijn idd drukker maar volgens mij ook leuker want zoveel concreter! Ik heb trouwkaarsen in diverseprijsklasses gezien. De meeste zijn goedkoper maar er zijn er ook duurdere bij. Jullie hebben nu natuurlijk wel een uniek stuk en da's echt leuk.GroetjesRebecca
Waar hebben jullie de kaars laten maken? Ben wel benieuwd...!
Hey deddy, Wij hebben onze kaars laten maken door iemand ( een katrien) die workshops geeft in kaarsen maken, maar mijn verloofde zijn nicht, heeft daar les en was natuurlijk super trots dat we ze daar laten maken! Ik vind onze kaars wel super, modern, kzie ze echt graag en mijn verloofde ook. Ik vind €80 wel veel geld,maar... Het is inderdaad een 'unieke' kaars ( hoop ik toch!):-)Ze heeft ze zelf gebracht dus we waren makkelijk :-)Nog een vinkje :-)groetjes!
Hoi, Wij betalen 26 € voor onze kaars, ook een handgemaakte met onze namen en ringensymbooltje erop 'gesmolten' in een soort grijze/metallic kleur, ook met de hand... Wij zijn daaraan geraakt via de vrouw van onze ceremoniemeester.Groetjes