Terug naar overzicht
Hey Nancy,Als je een mooie pump zoekt, niet te speciaal en te duur, zou ik eens bij Noé by YOUR langsgaan, in A'pen > Kloosterstraat!http://your-antwerp.com/noe-by-your/ Heel mooie klassieke pumps, niet te hoog én in alle kleuren van de regenboog!Prijs ongeveer 90 euro per paar!En girls can never have too many shoes, right? ;-)Veel succes nog met de zoektocht! Laat ons weten of je wat gevonden hebt!Karo
bij noe by yours hebben ze er zeker. die hebben gewoon te veel kleurtjes om uit te kiezen/ zijn wel van leer.en die schoenen zitten super comfortabel. ik vermoed ook dat er in de zomer collectie ook nog wel wat fuchsia gaat komen, mss beetje geduld hebben?
Ik ben niet zeker maar kan je bij Elsa coloured shoes ook geen schoenen naar smaak laten kleuren? Heel wat bruidswinkels hebben deze (als ik de webistes zo afga).
Oké,zal in ieder geval al eens een tripje Antwerpen plannen @ Rebecca,ik vind het wel lastig om schoenen te kopen in een bruidswinkel als je daar je jurk niet koopt. Maar het is natuurlijk een optie,merci!!
Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze bij mijn weten de collectie. Ook in La Tiara in Antwerpen. Je kan op de website een lijst opvragen van alle verkooppunten - er zullen er zeker ook bijzitten van gewone schoenenwinkels en niet enkel bruidswinkels.Veel shopplezier!
www.labottega .be --> Op deze site kan je zelfs de schoenen op kleur laten sorteren en er staan als ik je beschrijving lees wel een paar kanshebbers op.Ik haal zelf mijn dagelijke schoenen steeds in de La Bottega, steeds stuper tevreden.www.guess.com --> Ook eens leuk om op te kijken!
Noë heeft zeker fushia pumps, want 'k heb thuis zo'n paartje staan! :) Zeker daar eens gaan kijken dus!
Noë heeft ook een winkel in Aalst. geen idee van welke regio je bent maar kan het maar zeggen :)
Ik heb er van Elsa Coloured Shoes: ze kleuren het volgens een stukje stof of lint dat je hen geeft. Besteld via een bruidswinkel in Oostende,. En dat is dus niet de winkel vanwaar mn jurk komt. Ze hebben daar niets op gezegd, ik ben tenslotte ook gewoon klant, ook al is het enkel voor schoenen :). Die schoenen zit ook supercomfortabel :)
Delphine heeft gelijk: ik heb er ook schoenen van en ook niet uit de winkel van waar ik mijn jurk heb en ze waren even vriendelijk. Ze zitten inderdaad super comfortabel en je kan exact de juiste kleur kiezen door een staaltje stof mee te geven.
Hey,Ik heb mijn schoenen bij Tsjari in Breda gehaald en die schoenen kun je laten kleuren:http://www.bruidsschoenen.nl/ GroetjesAlessia
Lili grace in St antonius zoersel, op de baan van antwerpen naar turnhout en over den beste bakker van Vlaanderen ;-) ik durf er niet te stoppen, want dan heb ik nen hoop pumps bij, denk ik :p
Noë pumps zijn ge-wel-dig!Bij Piampiani in Heist op den berg hebben ze ook een groot deel van de collectie.
Hey!!Ze hebben fuschia pumps van S. Oliver bij torfs ze zijn super gemakkelijk aan je voeten. En ze kosten maar 65 euro! Groetjes