Terug naar overzicht
Dag An, wij trouwen op 23 december in de Lozen Boer. Ik ken de zaal al lang en ook mijn zus is er anderhalf jaar geleden getrouwd. Het was super in orde en lekker. Wel niet goedkoop. Ook de zalen zijn heel mooi. Ik heb eigenlijk nog geen negatieve reacties gehoord van deze zaal. Het is wel vlug volzet, dus tijdig reserveren !Veel succes ermee !Katleen
Hoi AnWij zijn daar naar een trouw geweest van een nicht (en ik ben van Lochristi, dus heb er al veel van gehoord en gezien). Het was allemaal in orde, veel te veel eten (nogal zwaar, maar dat kies je natuurlijk zelf!). Niets op aan te merken op deze zaal.Wij hebben er ook prijs voor gevraagd, maar het ligt te hoog boven ons budget! Met het geld dat we daar uitsparen kunnen we andere zaken doen... Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf!Veel succes en als je voor den lozen boer kiest, wees maar zeker dat het in orde zal zijn!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hello, we zijn in de Lozen Boer getrouwd en vonden het heel goed! We waren met 110 mensen receptie, 90 mensen avondfeest en 40 bijkomenden voor dansfeest. Ons feest heeft in totaal 12000 euro gekost. Je kan natuurlijk iets goedkoper of ook duurder gaan door andere gerechten te kiezen, maar zo heb je een idee van de prijs daar he. Ik vond het prima in orde en denk dat het in andere trouwzalen toch een vergelijkbare prijs zou zijn. Ik vond het dus niet ongelooflijk veel duurder dan in andere zalen, zeker niet voor wat we ervoor in de plaats gekregen hebben. De Lozen Boer heeft een prima reputatie, dus als je daar voor kiest zal het zeker in orde zijn. Groetjes, Katrien
Wij zijn dit jaar (maart) getrouwd in zaal Hélène in den Loozen Boer. In één woord : FANTASTISCH!!! Er waren in totaal 120 gasten op het avondfeest, we hebben allemaal lekker gegeten en veel gedronken en het totale kostplaatje viel al bij al mee hoor. Ik heb al naar zeer veel trouwfeesten geweest en het is dezelfde prijs als op een ander! Het heeft de reputatie van 'duur' te zijn, maar als je zo'n een type van feest wil dan zit je eender waar je gaat rond de 10000 euro!Veel success!Elke