Terug naar overzicht
Tussen het kiezen van de jurk en de eerste pas, ben ik 8kg afgevallen. Daarna nog 2 of 3, maar het had zeker meer mogen zijn ;D Ze moeten na de eerste pas de lengte nog aanpassen, dus kunnen ze zeker nog wat innemen. Maar pas op want op gewicht blijven tot de grote dag is lastig als je een stresseter bent ;D
Best dat je dat gewoon eventjes vraagt aan de verkoopsters, want zij gaan het beste kunnen zeggen wat al dan niet mogelijk is met jouw jurk.
hey hey, Mijn eerste pas was halfweg februari en ik was toen al wat afgevallen sedert het kiezen van mijn jurk.Nu ben ik alweer afgevallen, maar de verkoopster vind het totaal niet erg ze heeft nog niets versteld aan mijn jurk dat zal ze denk ik maar doen bij mijn 2de pas. Dat is voor 14maart. Maar ik denk als ik dan nog iets afval dat het ook geen probleem zal zijn... Ik moet dan halverwege april nog eens gaan passen en dan kan ze nog iets inleggen... De vrijdag 4 mei mag ik dan normaal mijn jurk gaan afhalen...groetjes!
Heyhey,Ik moet half maart al gaan voor mijn 1ste pas en trouw pas 1 september dus 6 tot 8 weken voor je huwelijk vind ik persoonlijk wat laat voor een 1ste pas, ik geloof dat mijn 2de pas 6 tot 8 weken voor datum is en de 3de pas 3 tot 4 weken :-).Volgens mij kan je gerust nog afvallen na je 1ste pas hoor, in mijn geval zit er nog een dikke 5 maand tussen en ik ben zeker van plan nog gewicht te verliezen! Bijkomen mag dan wel niet meer geloof ik :-). Dus als je zeker bent dat de weegschaal enkel maar omlaag zal gaan, zou ik me geen zorgen maken, dit kunnen ze tot 2 à 3 weken voor de trouw normaal nog aanpassen.Groetjes!Evelien
Mijn 1ste pas is ook pas een maand voor onze trouw.Da's net omdat bruidjes nog veel afvallen in de laatste maanden, dat die mevrouw het zo doet. Ik voel me er wel gerust bij.