Terug naar overzicht
Hey sarah!Voor een gastenboek weten wij het ook nog niet maar de envloppendoos gaan wij hier http://www.tutje-en-kiki.com/ bestellen!Groetjes
ook bij AVA kan je eens gaan kijken, daar heb ik wel enkele mooiere, minder klassieke exemplaren zien liggen
wij zijn er heel hard over aan het nadenken om een poppenhuis te gebruiken als enveloppedoos. de praktische kant zijn we nog niet volledig uit maar poppenhuizen kan je vinden in betere speelgoedwinkels of via marktplaats enz
Onze enveloppedoos komt ook van bij www.tutje-en-kiki.com .Ze hebben nog enkele andere leuke producten. Zeker eens een kijkje nemen!Groetjes
Wij wouden ook geen klassiek gastenboek of enveloppedoos met satijn en kant dus hebben we een papier-maché fotoalbum in felgroen van Ava als gastenboek en een houten schatkist (geschilderd en versierd) als enveloppendoos :-).Groetjes!Evelien
Hallo!Ook wij nemen een houten kistje als enveloppendoos.Als gastenboek gaan we een canvas nemen, waar iedereen op kan schrijven. Deze kunnen we dan in ons huis ophangen tussen 2 foto's op canvas gedrukt!Leek mij leuker dan een half leeg gastenboek...Groetjes!Vicky
Bij Miekado in Torhout (www.miekado.be) heb ik ook al wat eigentijdsere versies gezien.
Wij nemen ook een canvas! Nog niet zeker of we de mensen er gewoon gaan laten opschrijven of dat we er een boom laten opdrukken. Dan zouden we er inkt bij zetten en kunnen ze hun vingerafdruk (als blad van de boom) op achterlaten.
Gastenboek: Ordning en Reda
zeker en vast is www.tutje-en-kiki.com een grote aanrader!!!! Hebben er ook onze gepersonaliseerde enveloppendoos gekocht en zijn nu in afwachting van onze étagère en gepersonaliseerde mentosrolletjes :-)))))
Bedankt voor de reacties! Bij Tutje en kiki staan ook leuke dingen inderdaad!Ik ben ondertussen ook aan het "googelen" geslaan en ben misschien van plan om in plaats van een enveloppendoos een oude reiskoffer te gebruiken... Een voorbeeldje vind je hier:http://www.weddings.co.nz/yabbfiles/Attachments/vintage... Nu nog uitzoeken waar je zo'n koffer kan kopen... Wat denken jullie?
Kapaza, 2dehands.be ?
Zeker eens in de tweedehandswinkel kijken! Wij hebben ook een oude koffer van daar!x
Ik dacht ook juist aan een kringloopwinkel
Die koffer dat heb ik ook opgeslaan in mijn favorieten. Had ik ook eens ergens gezien via google. Leuk idee dus
Ja een canvasdoek lijkt me origineel!!! :)) Goe idee!! Nu nog enveloppendoos :)
Amai, een enveloppendoos, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat je dat nodig hebt :) Zijn er ook mensen die dat niet doen en gewoon de enveloppen zelf bij houden? PS ik vind dit forum geweldig!
Hoi ElsEnveloppen doos is wel handig. Zo heb je alle enveloppen bij elkaar en kan je er geen kwijt raken.Gr Meredith
Hallo, Die koffer is idd ook een leuk idee! Wij gebruiken ook geen gewone enveloppen doos. Wij gebruiken een brievenbus! Ook eens iets anders! :-)groetjes Nele
Leuke reacties dames :-)Merci!
de canvas vind ik super, maar met wat schrijven jullie dan op dit doek?