Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

up to you

28-6-2004 12:06:21
iemand ervaring met DJ team up-to-you?

zonneke

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1258

katrien
31-7-2004
 Meld misbruik28-6-2004 17:06:06

hallo,
wij hebben er niet echt ervaring mee, maar zijn er wel langs geweest op onze zoektocht naar een DJ - uiteindelijk hebben we Bluemoon in Aartselaar gekozen, omdat we de ideeën bij Up to you niet zo goed vonden, maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Katrien

karen

Meld misbruik28-6-2004 19:54:58

wij kennen deze niet,op de beurs in gent stonden enkel ludwigs en partysound.wel een groot prijsverschil maar upto you nog niet gehoord.

Martine
10-7-2004
 Meld misbruik29-6-2004 7:48:21

Wij trouwen op 10/7 (over 11 dagen dus) en hebben Up to You geboekt. We hopen dat hun muziek goed is (een vriend van ons die DJ is, heeft hem aangeraden, dus het zou in orde moeten zijn).
We hebben wel wat discussie gehad over de prijs. Bij vrienden van ons heeft UtY een avondfeest gedraaid voor 150 Euro minder, dus wilden wij weten waarom wij meer moesten betalen, en toen kregen we een héél vaag antwoord. Kijk dus uit je doppen als je financiële afspraken maakt met Up To you. Wij betalen nu 620 Euro voor een basispakket, volgens mij is dat eigenlijk 170 Euro teveel!
So watch out!

Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik29-6-2004 8:25:38

Maai, ik dacht dat de basisprijs bij de meeste dj's 300 euro was tot rond een uur of 2h ofzo en daarna moet je dan per uur wel bijbetalen.
Wij betalen in ieder geval maar 300 euro voor de hele avond/nacht...

karen

Meld misbruik29-6-2004 22:04:57

martine,sorry dat ik het zeg maar dat is enorm veel wat jij betaald.Dat is niet pluis.luister ook eens naar andere discobars.dan weet je het wel waat er gevraagd wordt met of zonder opties.bij ons is alles al in de prijs inbegrepen hoor.

Martine
10-7-2004
 Meld misbruik30-6-2004 7:57:23

We realiseerden ons wel dat we teveel betaalden, maar zo kort voor de trouw kan je moeilijk nog iets anders verzinnen he. 't Is daarom dat ik hier waarschuw voor de rare praktijken bij UtY.

zonneke

Meld misbruik30-6-2004 12:14:00

Heeft partysound ook een website?

zonneke

Meld misbruik30-6-2004 12:15:34

Hi Martine,

heb je nu pas de prijs doorgekregen van uptoyou? of heb je laat geboekt?

tania

Meld misbruik30-6-2004 19:35:06

heb ook eens gebeld naar partysound.het leek een toffe,ik vroeg of hij een website had maar dat heeft hij niet,vertelde hij.
Zijn prijs viel voor ons in goede aarde en dus gaan we erheen om vast te leggen,in de loop van het weekend

Martine
10-7-2004
 Meld misbruik30-6-2004 19:50:02

We hadden heel goed op tijd geboekt, maar hadden ons onvoldoende geïnformeerd over prijzen bij andere DJ's, vnl. omdat we verder gingen op het advies van een vriend die zelf DJ is en die zei dat UtY echt wel heel goed is. Achteraf hoorden we dan dat nog andere vrienden UtY gevraagd hadden voor hun feest, en dat zij, zonder aanwijsbare reden, slechts 450 Euro moesten betalen!
Als je dus met UtY in zee gaat, kan je tijdens het eerste gesprek best zelf beginnen over die prijs en goed laten voelen dat je op de hoogte bent van hun vage prijzenpolitiek.
Veel succes nog!

Lisbeth
17-8-2004
 Meld misbruik2-7-2004 11:16:31

Onze dj komt van de bvba D.S.S., in Erembodegem. Wij betalen 420 euro voor een ganse nacht.
E-mail : www.dss-bvba.be .
Anders nog veel succes met jullie zoektocht.

zonneke

Meld misbruik8-7-2004 10:19:32

hoi Martine,

geniet nog van de laatste daagjes voor jullie huwelijk.

zie je het zitten om mij een mailtje te sturen na jullie huwelijk over je ervaringen met up to you?

bruidje78@hotmail.com

ik hoop dat jullie een knalfeest hebben!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...