Terug naar overzicht
Jaren terug had ik voor mijn eerste huwelijk ringen van Linaria.Goudprijs was totaal niet te vergelijken met nu. Hadden deze toen gekocht op de huwelijksbeurs in Brussel en kostten ons toen amper 10.000 Bef (ofwel +/- 250 euro) voor de 2 samen! Waren simpele wit- en geelgouden ringen, ongeveer 4 mm breed, zonder steentjes.Hebben toch 8 jaar intensief gedragen geweest (elke dag) en heb hier nooit klagen over gehad. Prima kwaliteit!Nu hebben we onze ringen besteld bij FDO, 1 cm breed, de mijne met 14 briljantjes en komen nu op 1836 euro!!!
Sorry Koen, kan je hier niet mee helpen. Mijn verlovingsring is van Wim Meeussen. Ik denk persoonlijk ook dat het merk er weinig toe doet. Alleen al het feit dat je je aan het informeren bent en aan het zoeken bent naar dé perfecte ring voor je vriendin is prachtig! En zo zal zij er ongetwijfeld ook over denken :-) Ik weet dat ik helemaal van de kaart was toen ik besefte dat hij speciaal voor mij op zoek was gegaan naar een ring!Veel succes :-)
Go Koen! :)
Bedankt allemaal ;-) Ik ben nog aan het twijfelen of ik naar Antwerpen zou gaan, of voor deze Linariaring zou gaan. Het grote nadeel aan Antwerpen is dat àls de ring niet gepast het, ze deze niet meer omruilen als hij teveel van maat verschilt (vergroten of verkleinen kan wel) waar dit bij de juwelier geen probleem is ... Zeer waarschijnlijk wordt het dus toch deze ring, ook al omdat ie toch binnen het vooropgestelde budget valt!
Keep us informed he!
doe ik :) ik beslis deze week want over 4 weken heb ik de ring "nodig" ;-)
Ik zou zeggen volg gewoon je buikgevoel. Dan zal je wel goed zitten :-)Succes!
't is die van bij verbruggen geworden! Spannend nu, nog 3 weken wachten voor ik em kan geven :-o