Terug naar overzicht
Hey Melissa,Ik ben een tijdje geleden met veel verwachtingen naar tati gegaan. Ik wou eens gaan neuzen voor wat decoratie, lint, maar vooral een kostuum voor mijn stiefzoontje. Ik moet zeggen, vind het nogal een vuile winkel eigenlijk. Als je niet in de buurt woont, vind ik het zeker niet de moeite. Ik heb er niks gekocht omdat alles er zo oubollig en stoffig uitziet. Ik ben mijn decoratie gewoon in ava gaan halen en heb een kostuumpje besteld bij humpiedump. Nee, het stond me echt niet aan... Heb trouwens niet eens suitekledij gezien. Trouwkleedjes wel, dat hebben ze wel in alle soorten modellen, maar dat hangt daar gewoon in rekken, terwijl iedereen dat aanraakt en past en over de grond sleept... 't Is zeker niet zoals in een bruidswinkel.
Hallo Gisteren even bij Tati geweest. Ik was even rap naar buiten als ik naar binnen ging. Het is allemaal supergoedkoop, en zoals bij de vorige reactie vermeld, het is stoffig en vuil. En als je de stoffen aanraakt voel je je nekharen omhoog komen, echt totaal niets van kwaliteit, maar voor de prijs kan je niets anders verwachten. Waarom probeer je geen outlet zoals La Sposa Outlet in Beveren-Leie (een half uur van Rijsel), ik heb er mijn kleed gekocht en ze hadden er veel suitekleedjes hangen ook aan zeer scherpe prijzen. Groetjes