Terug naar overzicht
Ik trouw op 16 maart en herken mijzelf in uw verhaal :-)Met de uitslag zou ik eens naar uw huisarts stappen. Dit is volgens mij wel op te lossen door zalf te gebruiken... Vooral niet krabben als het jeukt, dat je geen lelijke littekens krijgt.Vertrouw er gewoon op dat alles goedkomt. Alles wordt snachts nog eens verwerkt door jouw hersenen dus het is normaal dat je zo'n dingen trouwt. Ook al twijfel je geen seconde, toch zijn het zaken die in je onderbewustzijn 'ronddwalen'. Probeer gewoon te denken aan hoe mooi en leuk jullie dag en verdere leven zal verlopen. Probeer je 's avonds te ontspannen en niet te veel met de trouwvoorbereidingen bezig te zijn. Zodat je rustig naar jouw bed kan gaan.Alvast veel succes!
Hoi, Een badje met wat ouderwets stijfsel verzacht het eczeem! Ik had dit ook tijdens mijn zwangerschap, dus mocht ik geen zalf met cortisone in. De laatste weken is het normaal dat je van die rare dromen krijgt, de meest rationele mensen hebben dit voor. Geniet van jullie dag! Inge
Om te ontspannen ben ik steeds de leuke dingen blijven doen die ik daarvoor ook deed. Ga een keer iets drinken met de vriendinnen, doe een saunake met uw liefste, ga een keer joggen ofzo. Doe iets dat je graag doet, en waarmee je je gedachten altijd goed hebt kunnen verzetten. Maak ook een lijstje met wat er nog allemaal gedaan moet worden voor de trouw, en zet er een planning bij. Dat geeft je een gevoel van controle over de zaken en vermindert stress.En laat je aanstaande de was / strijk / kuis / ... doen. Zo hou jij tijd over om de trouwzaken te regelen. Voor de eczeem kan je altijd de tip van Inge proberen. Een gouden tip van oma en tante Kaat, en op het kartonnen doosje van het stijfsel van Rémy staat hoeveel je precies moet gebruiken in het badwater.