Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Partysound

7-8-2006 12:10:56
Hey Bruidjes,
Ik lees hier heel veel goeds over DJ Partysound. Bijna iedereen hier op het foum beveeld hem aan voor Oost-Vlaanderen. Nu had ik graag eens geweten of hij veel vraagt. Ik heb hier al gelezen dat hij met overuren werkt, maar loopt de rekening dan niet snel op? Ik weet dat niet iedereen graag bedragen prijs geeft, maar kan er me iemand toch een idee geven aan hoeveel ik mij mag verwachten?
Dank bij voorbaat!

Isabel
01/09/07

Isabel
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1138

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik7-8-2006 12:22:49

Hallo Isabel,

Wij nemen ook DJ Partysound op ons huwelijksfeest. Zijn prijzen zijn heel heel heel schappelijk, we hebben vergeleken met andere DJ's en het scheelt al snel een 100 euro of meer.

Er is een basisprijs van 22h00 tot 3h00 en die prijs hangt af van hoe ver de DJ zich moet verplaatsen. Die prijs varieert zo tussen 275 en 300 euro. Voor elk uur dat hij meer draait, vraagt hij dan 30 euro. Maar, wat heel goed en zeker heel eerlijk is, is dat je voor die extra uren niet per se per uur moet betalen. Blijft hij een kwartier langer, dan betaal je ook maar een kwartiertje meer.

Neem echt eens contact op met die man. Hij is heel vriendelijk en zal je zeker graag alles verduidelijken.

Els

Meld misbruik7-8-2006 20:06:29

Wij hebben ook Partysound vastgelegd.De prijs valt inderdaad zeer goed mee.Hij werkt zowel met besisprijzen als met andere.Mijn neef huwde in "Ten Ast in Kamperhout".Bij hem was er een forfaitprijs.Ik denk dat dit voor grote afstanden zo zal zijn.Wijzelf trouwen pas volgend jaar en legden hem ook al vast.Zijn basisprijs hangt inderdaad wel van de afstand vast.Daarom kan ik je niet echt zijn tarief geven maar neem eens kontakt op.
Als je wil geef ik je wel eens zijn gegevens.

Groetjes.
P.S:Wees tijdig als je wil luisteren.

Claudia
1-12-2007
 Meld misbruik7-8-2006 21:04:27

De basisprijs die Caroline doorgeeft lijkt me wel wat weinig maar in elk geval scheelt het veel met bepaalde andere dj's.
Voordeel is wel dat je direct de prijs weet en dat er geen extra kosten meer bijkomen(behalve dan extra uren natuurlijk).Zeker een aanrader om eens te luisteren voor info want tenslotte kost zo een huwelijksdag al geld genoeg hé.

Ons huwelijk gaat door op 26mei volgend jaar en hebben hem ook al geboekt.(Pech voor sommige andere koppeltjes hé maar wij waren eerst.)

Groetjes,

Anke

Meld misbruik7-8-2006 22:07:53

Weet iemand de gegevens van die Partysound?Waar kan ik die bereiken?

Hartelijk dank.

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik8-8-2006 8:35:25

Hey Anke,

Hier de contactgegevens van Partysound:
Gransveldestraat 11
9230 Wetteren
0476/56.89.87
partysound.ignuz.com

Grtz
Isabel

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik8-8-2006 8:53:34

Hi Isabel,

Ik heb ons contractje met DJ Partysound nog eens nagekeken: bij ons is de forfaitprijs 300 euro en de bijkomende uren worden aan 30 euro gerekend. Wij trouwen in Oost-Vlaanderen, dus dat zal die forfaitprijs wel mee bepaald hebben.

Groetjes.

Anke

Meld misbruik8-8-2006 18:22:08

Bedankt voor de info Isabel.
Ik heb hem eens gebeld en inderdaad,hij klinkt spontaan en je voelt dat ook tijdens het gesprek.
Volgende week gaan we eens langs bij hem voor een gesprek.

Tessa
1-12-2007
 Meld misbruik8-8-2006 19:44:46

Komende zondag geven mijn echtgenoot en ik een huwelijksfeest(BBQ) in de tuin voor een kleine groep. Over enkele weekjes geven we dan een fuif voor de vrienden.Beide feesten zullen we laten verzorgen door dj Partysound.

Vorige zomer deden mijn zus en schoonbroer hetzelfde.
Ik kan alvast vertellen dat wij bij 3 dj's offertes lieten opmaken en dat het prijsverschil groot genoeg was om de twijfels weg te nemen.
Op de feesten van mijn zus was het keitof en dus weten we al hoe hij speelt.
Ik zou zeggen: Niet twijfelen en luisteren!!!Daarna kan je nog zien wat je doet.

Groetjes

Tessa
1-12-2007
 Meld misbruik8-8-2006 19:44:47

Komende zondag geven mijn echtgenoot en ik een huwelijksfeest(BBQ) in de tuin voor een kleine groep. Over enkele weekjes geven we dan een fuif voor de vrienden.Beide feesten zullen we laten verzorgen door dj Partysound.

Vorige zomer deden mijn zus en schoonbroer hetzelfde.
Ik kan alvast vertellen dat wij bij 3 dj's offertes lieten opmaken en dat het prijsverschil groot genoeg was om de twijfels weg te nemen.
Op de feesten van mijn zus was het keitof en dus weten we al hoe hij speelt.
Ik zou zeggen: Niet twijfelen en luisteren!!!Daarna kan je nog zien wat je doet.

Groetjes

Griet
1-12-2007
 Meld misbruik9-8-2006 20:45:44

Een huwelijksfeest op zondag is wel raar.Maar een bbq zal wel tof zijn,tenminste als het weer meezit.
Wij gaan volgende week ook eens bij hem langs.Wij zouden liefst zondag geweest zijn maar hij vertelde aan de telefoon dat hij die dag moest spelen.Blijkbaar zal dat dan voor jullie geweest zijn.

Dus gaan wij volgende week eens bij hem langs om vast te leggen voor ons feest.

Groetjes

Ilse
1-12-2007
 Meld misbruik12-8-2006 20:01:41

Eind februari is mijn neef gehuwd en was de dj ook Partysound.
Het was een echt dansfeest.In september huwt een zus van mijn vriend en wilde ook Partysound boeken maar ze was te laat.
Volgende zomer is het dan onze beurt om feest te geveen voor ons bruiloft en wij legden hem reeds vast.
Wij waren gelukkig wel op tijd.
Als je eens ziet hoe vroeg men er moet bijzijn om dj'vast te leggen.Persoonlijk vind ik dat een beetje te vroeg maar als je zeker wil zijn moet het wel hé.

Grtz.

Karen
1-12-2007
 Meld misbruik21-8-2006 20:10:21

Bedankt allemaal!!
Wij zijn gisteren langs geweest bij PARTYSOUND en legden hem vast voor ons huwelijkfeest volgend jaar.
De volgende die we nu gaan boeken is een fotograaf.Daar moet je naar verluidt ook redelijk snel mee zijn,temeer omdat we trouwen in mei en dat is ook de communietijd.
Als je dus een goeie kent...?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info