TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
7-7-2007
|
7-8-2006 12:22:49
Hallo Isabel,
Wij nemen ook DJ Partysound op ons huwelijksfeest. Zijn prijzen zijn heel heel heel schappelijk, we hebben vergeleken met andere DJ's en het scheelt al snel een 100 euro of meer.
Er is een basisprijs van 22h00 tot 3h00 en die prijs hangt af van hoe ver de DJ zich moet verplaatsen. Die prijs varieert zo tussen 275 en 300 euro. Voor elk uur dat hij meer draait, vraagt hij dan 30 euro. Maar, wat heel goed en zeker heel eerlijk is, is dat je voor die extra uren niet per se per uur moet betalen. Blijft hij een kwartier langer, dan betaal je ook maar een kwartiertje meer.
Neem echt eens contact op met die man. Hij is heel vriendelijk en zal je zeker graag alles verduidelijken.
|
|
Els
|
7-8-2006 20:06:29
Wij hebben ook Partysound vastgelegd.De prijs valt inderdaad zeer goed mee.Hij werkt zowel met besisprijzen als met andere.Mijn neef huwde in "Ten Ast in Kamperhout".Bij hem was er een forfaitprijs.Ik denk dat dit voor grote afstanden zo zal zijn.Wijzelf trouwen pas volgend jaar en legden hem ook al vast.Zijn basisprijs hangt inderdaad wel van de afstand vast.Daarom kan ik je niet echt zijn tarief geven maar neem eens kontakt op. Als je wil geef ik je wel eens zijn gegevens.
Groetjes. P.S:Wees tijdig als je wil luisteren.
|
|
Claudia
1-12-2007
|
7-8-2006 21:04:27
De basisprijs die Caroline doorgeeft lijkt me wel wat weinig maar in elk geval scheelt het veel met bepaalde andere dj's. Voordeel is wel dat je direct de prijs weet en dat er geen extra kosten meer bijkomen(behalve dan extra uren natuurlijk).Zeker een aanrader om eens te luisteren voor info want tenslotte kost zo een huwelijksdag al geld genoeg hé.
Ons huwelijk gaat door op 26mei volgend jaar en hebben hem ook al geboekt.(Pech voor sommige andere koppeltjes hé maar wij waren eerst.)
Groetjes,
|
|
Anke
|
7-8-2006 22:07:53
Weet iemand de gegevens van die Partysound?Waar kan ik die bereiken?
Hartelijk dank.
|
|
Isabel
1-9-2007
|
8-8-2006 8:35:25
Hey Anke,
Hier de contactgegevens van Partysound: Gransveldestraat 11 9230 Wetteren 0476/56.89.87 partysound.ignuz.com
Grtz Isabel
|
|
Caroline
7-7-2007
|
8-8-2006 8:53:34
Hi Isabel,
Ik heb ons contractje met DJ Partysound nog eens nagekeken: bij ons is de forfaitprijs 300 euro en de bijkomende uren worden aan 30 euro gerekend. Wij trouwen in Oost-Vlaanderen, dus dat zal die forfaitprijs wel mee bepaald hebben.
Groetjes.
|
|
Anke
|
8-8-2006 18:22:08
Bedankt voor de info Isabel. Ik heb hem eens gebeld en inderdaad,hij klinkt spontaan en je voelt dat ook tijdens het gesprek. Volgende week gaan we eens langs bij hem voor een gesprek.
|
|
Tessa
1-12-2007
|
8-8-2006 19:44:46
Komende zondag geven mijn echtgenoot en ik een huwelijksfeest(BBQ) in de tuin voor een kleine groep. Over enkele weekjes geven we dan een fuif voor de vrienden.Beide feesten zullen we laten verzorgen door dj Partysound.
Vorige zomer deden mijn zus en schoonbroer hetzelfde. Ik kan alvast vertellen dat wij bij 3 dj's offertes lieten opmaken en dat het prijsverschil groot genoeg was om de twijfels weg te nemen. Op de feesten van mijn zus was het keitof en dus weten we al hoe hij speelt. Ik zou zeggen: Niet twijfelen en luisteren!!!Daarna kan je nog zien wat je doet.
Groetjes
|
|
Tessa
1-12-2007
|
8-8-2006 19:44:47
Komende zondag geven mijn echtgenoot en ik een huwelijksfeest(BBQ) in de tuin voor een kleine groep. Over enkele weekjes geven we dan een fuif voor de vrienden.Beide feesten zullen we laten verzorgen door dj Partysound.
Vorige zomer deden mijn zus en schoonbroer hetzelfde. Ik kan alvast vertellen dat wij bij 3 dj's offertes lieten opmaken en dat het prijsverschil groot genoeg was om de twijfels weg te nemen. Op de feesten van mijn zus was het keitof en dus weten we al hoe hij speelt. Ik zou zeggen: Niet twijfelen en luisteren!!!Daarna kan je nog zien wat je doet.
Groetjes
|
|
Griet
1-12-2007
|
9-8-2006 20:45:44
Een huwelijksfeest op zondag is wel raar.Maar een bbq zal wel tof zijn,tenminste als het weer meezit. Wij gaan volgende week ook eens bij hem langs.Wij zouden liefst zondag geweest zijn maar hij vertelde aan de telefoon dat hij die dag moest spelen.Blijkbaar zal dat dan voor jullie geweest zijn.
Dus gaan wij volgende week eens bij hem langs om vast te leggen voor ons feest.
Groetjes
|
|
Ilse
1-12-2007
|
12-8-2006 20:01:41
Eind februari is mijn neef gehuwd en was de dj ook Partysound. Het was een echt dansfeest.In september huwt een zus van mijn vriend en wilde ook Partysound boeken maar ze was te laat. Volgende zomer is het dan onze beurt om feest te geveen voor ons bruiloft en wij legden hem reeds vast. Wij waren gelukkig wel op tijd. Als je eens ziet hoe vroeg men er moet bijzijn om dj'vast te leggen.Persoonlijk vind ik dat een beetje te vroeg maar als je zeker wil zijn moet het wel hé.
Grtz.
|
|
Karen
1-12-2007
|
21-8-2006 20:10:21
Bedankt allemaal!! Wij zijn gisteren langs geweest bij PARTYSOUND en legden hem vast voor ons huwelijkfeest volgend jaar. De volgende die we nu gaan boeken is een fotograaf.Daar moet je naar verluidt ook redelijk snel mee zijn,temeer omdat we trouwen in mei en dat is ook de communietijd. Als je dus een goeie kent...?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|