Terug naar overzicht
hey hier ben ik ook nog naar opzoek,maar vind momenteel nog niemand die goed meevalt van prijs :s
Met dat probleem zit ik dus ook Lotte!We hebben al een behoorlijk budget vrijgemaakt voor de fotograaf en zouden dit graag als extraatje willen maar het lijkt nogal onmogelijk... :s
Wij hebben video Geurts uit Genk, ze vragen wel 814 euro voor een hele dag en dat vond ik ook redelijk duur! Normaal gezien zou de oom van mijn vriend de foto's trekken, hij is fotograaf... Maar hij wil niet meer :( dus komt er wel die onvoorziene kost bij van een fotograaf die toch snel 1000 euro kost! Marjaah als we wisten dat we een fotograaf moesten betalen gingen we ook op zoek naar wat goedkopers...
mja 800 vind ik al wel te veel eigenlijk :s mits het gewoon een extraatje is voor ons en een mooie herinnering zou graag rond de 400 à 500 max zsitten
Kurt Vermylen is naar het schijt ook heel erg goed en vraagt helemaal niet veel -lees naar jou budget-! Je kunt hem altijd vrijblijvend eens vragen naar een persoonlijke offerte, hij is van Balen. kurtvermylen@hotmail.com
Oeps -bloos- *schijnt* moet het zijn :D
Wij hebben Art Defence uit Diepenbeek! :-)
HeyKijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be Wij werken in heel de Benelux aan democratische prijzen.Heb je vragen aarzel niet ze te stellen!GroetjesBianca
Wij zijn ook op zoek naar een videograaf regio Genk. Moet niet professioneel we willen gewoon wat beelden van de dag.Iemand interesse om op elkaars huwelijk te filmen?Wij komen bij jullie en jullie bij ons. Zo hebben we elk wat beelden die we nadien elk zelf kunnen bewerken en een film van kunnen maken.Indien interesse mag je me altijd mailen vergultcaroline@hotmail.com.