TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2009
|
7-8-2006 12:36:13
Ik heb er mijn kleed gekocht! En tot nu toe, moet ik zeggen, ben ik heel tevreden. Ik weet niet of je er al binnen bent geweest, of voorbijgereden, want het is wel een heel klein winkeltje, dat nogal rommelig aandoet.
Toen ik mijn kleed koos (ik vond direct de rembo-kleedjes prachtig) heb ik er wel een stuk of 7 gepast. En Maya zelf begeleidt je heel goed in je keuze, zonder haar keuze op te dringen, en ze neemt ruim de tijd. Maar je moet wel een beetje oppassen, want tis een lepe, een echte verkoopster, maar opdringen doet ze niet! Als je zegt nee, dan is het wel nee hoor.
En ik ben ondertussen al 2x gaan passen, op 26 augustus mag ik nog eens, en dan in de week van 30 september het kleed ophalen. Dus, ze is wel heel professioneel bezig hoor, ze weet van aanpakken.
Ben je al naar hun modeshow geweest? Die is anders ook echt DE MOEITE!!! Da's in januari en... november of zo? Dan moet je de site eens in het oog houden. De modeshow gaat door in de Jachthoorn in Kontich, en duurt wel 3 uur!! Dus je krijgt superveel jurken te zien.
Allez ja, tis dus duidelijk dat ik wel content bent over de service tot nu toe. Maar, je moet wel verder kijken dan het rommelwinkeltje.
En de prijzen zijn zeker niet duurder dan ergens anders, integendeel!!
groetjes Katrien 30-9-2006
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|