Terug naar overzicht
Wij n dagje ervoor :-)
Wij ook 25/08 !!!! Wat staat vast: - kerk -gemeentehuis -dj -fotograaf -bloemist -ceremoniemeester -kapper(eerste afspraak in mei) -visagiste (eerste afspraak in mei) -volop privedanslessen aan het volgen -traiteur -zaal -bruidskleed gekozen -bruidegom kostuum -trouwringen ... Al redelijk wat hé :) Veel succes!!!
Wij ook 25/08. Wat staat vast: Feestzaal, traiteur, kleed, schoenen, lingerie, fotograaf, dj, visagiste, huwelijksreis.De ondertrouw mogen we in orde gaan brengen als we willen, maar moeten we eens tijd voor maken. Voor de ceremonie zijn we in gesprek met de goede herder, maar moeten nog samen zitten.Ik voel eigenlijk weinig druk. Wss komt de stress 2 maanden op voorhand en denk ik dan: kon ik niet eerder in gang geschoten zijn? :-)
Hier ook 25/08/2012. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die nog niet echt onder druk staat. Ik heb zo wel momentjes van stress, maar dat is dan bv omdat mijn ventje beslist heeft om met zijn beste vriendin zijn kostuum te gaan kopen en dat ik niet mag weten wanneer, waar en of hij er 1 heeft of niet. Vind ik vrij stress vol want dat zijn alle twee vergeetachtige mensen en die zoude da dus nog wel is kunne vergeten. Maar verder NO STRESS! Hier is het volgende al gepland:-zaal -eten gekozen (wel nog bespreken met de zaal)-DJ-Flamanco gitarist voor tijdens het eten (hier moeten we net nog een prijs afspreken)-fotograaf-kleed (gaat een naaister voor me namaken), hoepelrok, lingerie -datum en uur is al gereserveerd van juni 2011, dus voelen ook geen druk om de ondertrouw te gaan regelen. -visagiste (proef begin juni)-kapster (zij heeft al toegezegd en we leggen zaterdag een datum vast voor de proef)-ballonnen-organza zakjes voor de bedankjes (de praline winkel om de hoek hielt uitverkoop en heb zo er 120 voor €15 kunnen kopen)-losse hawaï bloemen voor de tafelversiering (blokker die uitverkoop hield)-idee voor bedankjes, maar ventje is nog niet mee, dieje is nog meer van we hebben nog tijd-uitnodigingen zijn gekozen, moeten nu alleen nog tekst zoeken.En ik denk dat het dat zo wat is.