TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Deborah
9-8-2013
|
1-3-2012 18:41:24
In de 'action' verkopen ze er ook! Tegen spotprijsjes! Als er een winkel in je buurt is...
Groetjes
|
|
Meredith
|
1-3-2012 18:50:49
Hoi Serena Wat ik heb gedaan is goedkope wegwerpcamera's gekocht bij de action en een spuitbus verf in onze kleuren gekocht. Het papier van de camera (voorzichtig) afghaald en in die kleur gespoten en daarna met 1sec lijm weer in elkaar gezet. En daarna heb ik het versierd.
Gr Meredith
|
|
Laurence
30-6-2012
|
1-3-2012 19:17:07
kleine 3 euro dacht ik in de action
|
|
Evelien
1-9-2012
|
1-3-2012 20:14:10
Inderdaad Action, daar zijn ze het goedkoopst volgens mij :-).
Let wel op met wegwerpcamera's (maakt niet uit vanwaar ze komen): op zich een superleuk idee maar de kwaliteit van de foto's zelf is echt wel ondermaats (niet zuiver, overbelicht, onderbelicht, vaak geen zoomfunctie, ...) en dit valt echt wel op in jouw album naast al die mooie digitale foto's.
Groetjes!
Evelien
|
|
Serena
31-8-2012
|
1-3-2012 20:18:55
Ik weet het, maar het is als extraatje en komt niet in onze album.
|
|
mieke
25-6-2011
|
1-3-2012 22:20:48
Goeie avond, Wij hebben de camera'tjes op stock, aan de prijs van 4.95 per stuk. Het gaat over de wegwerpcamera's met een hoesje, specifiek voor huwelijken. Hopelijk ben je hiermee geholpen, Mieke www.miekado.be
|
|
nancy
14-9-2012
|
1-3-2012 22:35:29
Hoi Serena,
Mischien vind je via je vriendenkring wel iemand die voor een kleine bijdrage even wat foto's komt maken op het avondfeest. Je moet er rekening mee houden dat je alle foto's moet laten ontwikkelen als je een wegwerpcamera neemt en dat dat ook redelijk duur kan uitkomen. En ik heb al van veel mensen gehoord dat er meestal héél weinig bruikbare leuke foto's bij zijn.
Mss kan je een oproep doen via facebook om een hobbyfotograaf 50 of 75 euro te betalen en dat die dan sfeerfoto's komt maken Zo gaan wij het in ieder geval doen,ga zelf een soort foto-booth maken met leuke attributen en zo zijn we zeker van leuke,gelukte foto's!!
Groetjes, Nancy
|
|
Annelies
7-8-2010
|
2-3-2012 8:30:25
Hallo,
Onze ervaring: Wij hebben er bij de fotograaf gehaald. Uiteraard met flits.... om zeker te zijn dat de kwaliteit goed zou zijn.... maar helaas... zoals hierboven al eens gezegd is het resultaat ondermaats. Wij hadden 14 wegwerpcameratjes (2 per tafel), dubbel laten ontwikkelen... Dit zijn een 450-tal foto's! Wij hebben hiervan geen 10 foto's die enigsins bruikbaar zijn! Dus veel geld voor niets...
De bedoeling van deze cameratjes (bij ons toch) was dat we ook foto's hadden van de gasten onder elkaar... wat blijkt... iedereen trekt vooral jullie tijdens de speech, tijdens de openingsdans,...
Vrienden van ons hebben dit probleem vermeden door aan iedereen te vragen om hun eigen digitale camera mee te brengen (die iedereen waarschijnlijk toch al mee heeft) en hier foto's mee te trekken op het avondfeest en naderhand deze aan hun te bezorgen. Met digitale camera's heb je een veel mooier resultaat... je moet ze niet allemaal laten ontwikkelen, enkel de mooie... en het kost zo goed als niets!
Groetjes Annelies
|
|
Heidi
7-7-2012
|
2-3-2012 19:44:52
Héy, ik had ook eerst het idee wegwerpcamera's te gebruiken, maar omwille van bovenstaande redenen daarvan afgestapt.
Nutwijfel ik tussen
- één: de feestcameraadjes : daar huur je digitale camera's en krijg je op DVD alle foto's opgestuurd zodat je kan kiezen welke je laat afdrukken - per tafel ieman daanspreken (op voorhand) om zijn/haar camera mee te brengen.
op de tafel zelf zal dan een briefje liggen waarin ik vraag om foto's te nemen van elkaar, van de koppels aan tafel; van de volledige tafel een groepsfoto... en niet zozeer van ons en de openingsdans :)
|
|
mieke
25-6-2011
|
3-3-2012 2:17:41
Hallo allemaal,
Wat betreft de kwaliteit, natuurlijk is die niet zoals foto's van een fotograaf. Dat kan ook niet... Ik ben zelf een paar maanden geleden getrouwd, en ik heb wel camera's voorzien (één per tafel). De foto's heb ik niet allemaal laten ontwikkelen, maar op cd-rom laten zetten (ik geloof dat ik hiervoor rond de 7 euro heb betaald, per camera dan). Dat viel best wel mee, en dan kon ik de foto's eerst bekijken(en eventueel bewerken) voor ik ze liet afmaken. Ik heb der een paar hele toffe foto's aan over. Niet van de openingsdans en dergelijke, maar vooral van vrienden onder elkaar, foto's van dingen die de fotograaf niet nam... Tja, iedereen zal wel andere ervaringen hebben met dit soort gadgets, hé.
Groetjes,
Mieke
|
|
Serena
31-8-2012
|
4-3-2012 12:11:31
@ Mieke, waar heb je die foto's op cd-rom laten zetten?
Groetjes Serena
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|