Terug naar overzicht
Wij moeten die avond onze dj betalen en moeten dus ook cash op zak hebben. dat is voorlopig het enigste dat ik weet waarvoor ik geld moet meehebben.
Ik moet de dag zelf de visagiste betalen en het meisje dat zingt tijdens onze ceremonie. De envelopjes maak ik op voorhand en laat ik bijhouden door getuige of ceremoniemeester(es).
Dat is denk ik vooral in Amerika belangrijk, omdat je daar aan al je "vendors" fooien moet geven. Als je alles op voorhand betaalt zie ik nie in waarom het per se nodig is.
Wij moeten zowiezo al wat cash geld voorzien voor de misdienaars, dat heeft de pastoor ons gezegd :-).Daarnaast dacht ik ook dat de ceremoniewagens & chauffeurs die dag cash betaald werden, net als het meisje dat mijn haar & make-up komt doen. DJ normaal ook dacht ik maar aangezien dit bij ons een familielid is (= zijn kado), hoeven wij dit niet te betalen :-).Groetjes!Evelien
Wij moeten die dag ook onze dj betalen.En 's middags gaan wij met de ouders gaan eten, en als wij daar met bankcontact betalen gaat er 3% van het bedrag in mindering gebracht worden, dus onze bankkaart moeten we ook bijhebben.. Zal wel verdwijnen in de tas van één van de moeders waarschijnlijk :)Ik vind het idee van zelf geld op zak te hebben ook niet zo leuk eigenlijk...maar ja...mensen willen betaald worden e...
Hey Lien,wij hadden onze portefeuilles in het handschoenkastje van de auto liggen, maar wij hebben die niet moeten bovenhalen eens we van thuis vertrokken waren. 's Morgens wel de kapster en visagiste betaald, maar alle andere mensen met wie we samenwerkten die dag hadden al een voorschot gekregen en werden pas achteraf betaald.Het is dus beter als je zelf eens checkt met iedereen hoe de betaling zal verlopen.Groetjes,Hanne
Bij mij was het zo dat we enkele professionelen de dag zelf moesten betalen. Ik had bij mijn ouders thuis verschillende enveloppen gemaakt met het juiste bedrag dat ik moest betalen (kapper, visagiste, koetsier,...). De dag zelf heb ik gezegd aan mijn broer waar de enveloppen liggen en aan wie hij dit moest afgeven, dit verliep vlot. Iets wat we wisten van de ceremoniemeester: als je trouwt voor de kerk heeft de bruidegom ook 3 geldbriefjes (van 5 euro) bij hem, mijn man had dit dus in zijn jacquet zitten. Dit dient oa voor bij de offerande.Groetjes
Hoi,misschien heb je ook vervoer nodig om 's nachts van de feestzaal nr huis te rijden met een taxi en die moet ook betaald worden natuurlijk.xxx
ik wou op mijn trouwdag echt niet met betalingen bezig zijn hoor dus ik heb zelfs aan niemand gevraagd of ze die dag verwacht werden betaald te worden. No way voor mij.De ceremoniebus was op voorhand al gestort, de zaal en make up kregen een voorschot en de saldi van alle andere partijen werden voldaan na onze honeymoon, (ook de dj en fotograaf dus)wij hadden alleen in het jacquet van mijn man onze id kaart gestoken maar hebben die zelfs niet eens moeten tonen op het stadhuis.
mja idd vervoer voor 's nachts, maar dan kan ik ook thuis binnen snel geld nemen om die mens te betalen. en visagiste en kapster wist ik , maar das nog thuis dus dan is dat niet zo moeilijk!!mja DJ en ceremonievervoer weet ik nog niet hoe dat zal gaan, ik hoop eigenlijk dat we iedereen achteraf kunnen betalen dat ik daar die dag niet mee in mijn hoofd hoef te zitten. mja toch geluk dat ik het hier even kan vragen :-) want ik ging ervan uit dat ik niets moets meenemen, maar tzal dus misschien toch moeten voor de ene of de andere.
Ik heb gewoon mijn handtas meegenomen (niet om er mee rond te lopen, maar gewoon in de auto en naar de feestzaal), zo had ik alles bij, inclusief bankkaarten en kredietkaart... De avond zelf hebben we de DJ nog cash moeten betalen, en de taxi hebben we met Visa betaald...