Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Van down .. naar up ... naar down

1-3-2012 18:43:50
Vorige week serieuze down gehad door megaprobleem met de uitnodiging (zie mijn vorige bericht) en dan eergisteren super up gehad vanwege proefkapsel en eerste pas kleed. Was echt perfect ! Ik had heel veel zenuwen omdat het toch van augustus geleden was dat ik het kleed aanhad en je weet maar nooit hé maar is allemaal super meegevallen en voelde me weer een prinsesje .
Vandaag weer een superDOWN want heb mijn loonfiche gekregen en door die super super leuke nieuwe regel van de regering voor bedrijfswagens moet ik zomaar even elke maand 250 € netto extra afgeven. Dus bovenop het bedrag dat ik sowieso afgeef.
Dit is toch wel een serieuze streep door mijn figuurlijke rekening zeg maar...
pffff wat doen we eraan hé

isabel
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 696

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik2-3-2012 13:31:43

Euhm, 250 euro netto extra??? Met wat voor een auto rijd jij dan?

Ik sta zelf in voor de loonsberekeningen bij ons op't werk en de meesten rijden hier met BMW's, maar dat heb'k nog niet gezien...
Groetjes,
Veerle

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik2-3-2012 19:17:27

een 6 jaar oude BMW 520 - 3000 liter met een CO uitstoot van 209
cataloguswaarde (incl BTW en optiepakket) is me verteld 66.000 € dus tja ..
da's een wagen die ik gekregen heb toen ik daar anderhalf jaar geleden begon die er nog stond. Was de vorige ("oude") wagen van de zaakvoerder.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...