TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
8-9-2012
|
1-3-2012 23:19:37
Hallo Hilde!
Wij trouwen een week na jullie, ook in Ter Venne! De trouwfeesten waar we in die zaal al naartoe zijn geweest waren telkens met één van de huisdj's. De keer dat een zekere 'Stef' speelde, vond ik het leukst.
|
|
Dirk
|
1-3-2012 23:54:14
Dag Hilde, Als ik mijn ervaringen in huwelijksfeesten mag toetsen aan jouw muziekwensen, kan ik enkel zeggen dat je niets onmogelijks eist. In het begin wat meer voor een breder publiek en als de avond glijdt naar een volwassener uur, kunnen stubru nummers er hier en daar wel tussen. Nu, stubru nummers, dat is tegenwoordig een heel breed begrip. Wat ik vermoed is dat je afrekeningnummers bedoelt: Triggerfinger, Coldplay, Muse, dUES, Foo Fighters, Selah Sue, Customs, enz enz. Uiteraard ook de klassiekers in het betere rock en beat genre die er ooit instonden. Wat kan ik zeggen? Been there done that! groetjes, Dj Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Gert
|
2-3-2012 0:03:11
|
|
B.
|
2-3-2012 9:26:14
Hilde,
wat je vraagt kan zowat iedere allround dj en zowat iedere allround dj zal daar een andere invulling aan geven. Alleen naar de 90s kijkend zit je al met pop, eurodance (milk inc. 2fabiola alicedj scooter en aanverwanten), rock/grunge en de hoogjaren van wat nu bestempeld wordt als retro house/techno.
Zolang er "op de vlakte" gebleven kan worden kunnen de meeste allrounders jullie helpen. Aan jullie te bepalen welke flavour jullie wensen. Dirk grijpt duidelijk naar de afrekening, waar een andere zich op de Maxx zou baseren en weer een andere zich zou wagen aan teknoville en switch toestanden.
|
|
Johan
|
24-5-2012 11:20:48
Hilde, Kijk even op www.3sixtyone.be en twijfel niet om ons te contacteren als je nog iemand zoekt. mvg, 3sixtyone-team
|
|
jordy
|
19-6-2012 18:03:59
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|