Terug naar overzicht
Ah, fijn om te horen! Heb mijn kleed ook bij JPC besteld, en begon ook wat schrik te krijgen :) Ik moet spijtig genoeg nog wachten tot juni om het een eerste keer te gaan passen...
Super! Mijn kleed komt ook van JPC en ik moet nog wachten tot september .... Heb je enig idee van de prijs van de retouches?
Dat van mij kwam ook van daar! En ik ben altijd tevreden geweest. Mijn retouches waren 240€. Vooral veroorzaakt door de kant. Is zeer arbeidsintensief. Ik heb wel drie passen gehad.
Bij mij hebben ze gezegd dat de retouches € 40 per uur kosten.
Ben ook blij dit te horen! Ik mocht eind maart eens terugbellen om een afspraak te maken voor de eerste pas. Heb het kleed eind oktober besteld. Tot zover ben ik ook heel tevreden, ze waren supervriendelijk en het is door de goede verkoopster die wist wat ik wou dat ik mijn droomkleedje gevonden heb:-)
Nee eigenlijk geen idee van de prijs van de retouches. Maar zal dan ook wel 40euro per uur zijn. Tijdens de pas gisteren heeft de naaister gisteren de strik er vanachter al af gedaan die ik niet wou. Voor de rest moet ze niet zo heel veel meer doen. Maar maakt eigenlijk niet uit. Ik ben in de wolken :)