Terug naar overzicht
smart center Antwerpen Boomsesteenweg 4-62630 AartselaarTel.: +32-3-887 80 80Fax: +32-3-870 52 58Vanwaar ben je? Ik heb nog adressen gevonden van andere Smart Centra in Belgie.
Hallo Annelies,Alvast bedankt voor het adres, ik woon in Puurs, dus het is zeker niet ver! Weet je ook of je daar Smartjes kan huren?Bedankt,Veerle
Sorry, dat staat er niet onmiddellijk bij vermeld. Je kan hen misschien eens opbellen?
Je kan ook eens zoeken op www.goudengids.be Bij "Wat" vul je dan in "Verhuring - Auto's zonder chauffeur" en als je zoekt in Antwerpen krijg je een hele lijst met verhuurmaatschappijen. Ik raad niet aan om te bellen naar bv. Europcar, Avis of Hertz. Als je daar een Smart huurt dan huur je eigenlijk een wagen van bv. categorie A (=kleine wagen zonder airco bv.). Je bent dan NOOIT zeker dat je een Smart hebt, maar wel dan min. een categorie A wagen hebt. En dat is uiteraard jullie bedoeling niet. Ik zou eerder eens horen bij concessiehouders, garages.Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.Succes nog!
hoi,misschien kan dit adres jullie wel helpen. Het Mark Liebrechtcentrum verhuurt smartjes.www.dekaasboerin.be Schotensesteenweg 3812100 DeurneTel 03/360.91.42Fax 03/360 91 49Nog veel plezier.Cindy