Terug naar overzicht
ik denk persoonlijk dat je heel weinig tijd uitgetrokken hebt voor de fotokes foto's nemen duurt gemiddeld 2uur (zonder verplaatsing)
ja dat vind ik ook maar ik zou ni weten hoe ik het anders zou moeten regelen! we blijve wel in de buurt voor foto's! echt ver hoeven we niet! ik hoop dat overdag redelijk veel gaat genomen worden ook! brrrr krijg er stress van :)
Ik vrees vooral dat je ook niet om 13u gaat kunnen vertrekken voor je foto's, waardoor je misschien maar een half uurtje effectief gaat over hebben om foto's te nemen... Wij dachten ook snel weg te zijn voor de foto's, maar zijn 45 min later kunnen vertrekken dan voorzien... Persoonlijk zou ik ofwel je burgerlijk en kerkelijk huwelijk sneller na elkaar doen en na de kerk foto's gaan trekken (receptie begint toch pas om 18u), ofwel je burgerlijk huwelijk vroeger, zodat je meer tijd hebt tussendoor... Want zoals Sofie zegt, is't nu inderdaad wel nipt vrees ik...
t is mss een stom voorstelleke he maar ik zou precies die receptie van de familie weglaten gezien je der 's avonds al een hebt en je ervoor ook al gedronken hebt. das tijd en kosten gespaard.wat kan je bv wel doen de suite bij een van de ouders een pistoleke en een glaasje aanbieden en zelf snel iets drinken voor je vertrekt dat duurt 5 min, neem een pick-nick mand mee en dat staat ook schoon op de foto's ;-) weer een half uur gewonnen. een trouw voor de wet duurt normaal maar 10 min maar reken maar 30 min==> 12.3012.30 rij dan direct door naar de shoot (zorg dat je opvoorhand alles bij hebt, dat het echt ni ver is, ...) ge hebt ni veel tijd!)14.30 koetsop die manier heb je toch 2 uur voor fotokes en onvoorzieken omstandigheden.ik weet niet hoe ver t rijden is van bij u tot de zaal maar een dik uur lijkt mij persoonlijk nogal veel ni?