Terug naar overzicht
Dag Els,Wij zijn laatst naar een trouw geweest in de Zandberghoeve en ik vond het daar niet zo positief. De receptie vond buiten plaats wat zeer leuk is maar het was niet direct naast de zaal. We hebben maar 2 hapjes gekregen en moesten lang wachten op drank (dat kan je waarschijnlijk zelf wel kiezen.) Het eten is in orde. Ik vond het ook wat vervelend dat het dessertbuffet midden in de zaal stond, det werd opgeruimd toen het dansfeest begon en ergens anders in de zaal geplaatst. Het dansfeest is in dezelfde zaal, ik vind het leuker als dat ergens anders is je hoeft dan niet steeds bij dezelfden aan tafel te zitten. Dat is natuurlijk mijn mening.Groetjes
Hoi,Eerlijk, daar zou ik mijn trouwfeest niet geven. ook onlangs naar een trouw daar geweest en de receptie vond idd plaats ver van de feestzaal. En de hapjes op de receptie die kon ik zelf maken. Toastjes met preparé, krabsalade,...kippeboutjes, borrelnootjes??? Sorry maar voor een trouwreceptie mag het iets exclusiever zijn, iets dat je zelf niet kan klaarmaken. In de feestzaal zaten we ergens in ne hoek en der hing een grote spinnenweb, kan niet vind ik! Het dessertbuffet stond idd in het midden van de dansvloer en verliep heel chaotisch! Niet iedereen kreeg de kans om een sorbetje te nemen. Alles werd veel te laat aangevuld. Jammer dat ge daar buiten moet. Om 4u30 ging de licht aan en der stond nog 30 man op den dansvloer en ik hoorde een ober zeggen : "allee, bol het nu allemaal maar af"...Hopelijk heb je hier iets aanDebra11/08/06
Hoi, Bedankt voor jullie reacties, daar heb je iets aan. Als je gewoon naar de zaal gaat kijken weet je nog niet precies hoe alles zal verlopen. Groetjes
Vroeger was daar alles in orde. Het eten was lekker en verzorgd. De mensen vriendelijk.Maar nu zijn het nieuwe eigenaars en weet ik niet hoe het nu is.
De hapjes kies je zelf van een toastje met préparé tot veel verfijndere hapjes, het ligt dus aan jezelf wat de kiest. Ik heb al trouws gezien met zeer verfijnde hapjes én gerechten.De 2 feestzalen zijn ondertussen vernieuwd en zijn dik in orde!