Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

2-3-2012 17:33:07
Hey iedereen,

heb net de 1ste proef van onze uitnodigingen bij Cartarosa gezien. Echt heel mooi! We zijn heel blij dat we die site gevonden hebben en een minder klassieke uitnodiging hebben kunnen kiezen.

Over 20 dagen mijn 1ste pas. Ben wel benieuwd. Sinds ik het kleed gekozen heb ben ik al een paar kilo kwijt en ik hoop er nog een paar te verliezen voor onze trouw. Lingerie ga ik volgend weekend kopen, schoenen heb ik al.

Ook mijn (toekomstige) vrouw heeft al haar kleren en schoenen. Vorige week zijn we nog kleren gaan kopen voor onze wettelijke trouw, een beetje in retro-stijl. Eind april doen we in die kleren nog een verlovingsshoot met onze fotograaf.

Ik kijk er allemaal erg naar uit. Nu ik onze uitnodigingen heb gezien, lijkt het weer zoveel dichterbij.

groetjes en ook jullie veel succes met alle voorbereidingen,
Sarah

Sarah
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 516

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik2-3-2012 19:21:27

Het Sarah Wij hebben ook onze kaarten van bij cartarosa ze zijn super! En goede service ! Nog veel plezier met het aftellen ! Groeten

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik2-3-2012 19:21:32

natje
12-5-2012
 Meld misbruik2-3-2012 19:57:37

ook wij hebben onze kaarten via carta rosa besteld
en de reacties van familie en vrienden waren super !!
ze vonden het superorgineel en knap

geniet nog van de voorbereidingen

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik2-3-2012 20:04:00

Amai inderdaad een mooie site Daar kan ik mijn keuze ook wel vinden,had hier nog niet van gehoord...en mogen we weten welke uitnodiging het geworden is bij jullie?

Sarah
26-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 13:49:46

Wij hebbben 'the love tree' gekozen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...