Terug naar overzicht
Ooh meid, een dikke knuffel!Ze kunnen geen verlof krijgen? Heb je als zin van geen recht op verlof? Ik werk nu wel aan de overheid maar dacht dat dat overal was.
Kop op! ik zeg altijd what doesnt kill you only makes you stronger..wel erg dat ze zo doen tegen jou! ook van mij een dikke knuffel!en wat het verlof betreft.. dikke zever, wij krijgen van de gemeente een stuk of 10 papieren om uit te delen waarop staat dat zus/dochter gaat trouwen dus dan hebben ze recht op verlof.. 1 of 2 dagen ik zou er eens achter horen bij jou gemeente.. bij ons hebben ze dit allemaal gezegd wanneer we in ondertrouw zijn gegaannog veel sterkte.GroetjesSerena
veel sterkte jana
Ik dacht ook dat dit overal zo was. Vrienden van ons zijn onlangs getrouwd en zij hebben dit speciaal op een vrijdag gedaan zodat hun broers en ouders een extra dag verlof kregen...Jammer dat ze hun onderlinge vetes niet even aan de kant kunnen schuiven voor jou.
Het ergste van al, ze hebben die papieren gekregen maar ze willen ze niet afgeven!merci dames van de knuffels, kan ze zo hard gebruike nu want mijn verloofde moet nog werken tot 22u :(
dikke knuffel meid...xxx
Tis me wat met bepaalde leden uit familie's... Kop op, het is niet altijd even fijn maar hou je vast aan de positieve dingen! Veel succes nog, knfl xxx
Hey,Moet niet leuk zijn voor jou en zeker al niet gemakkelijk. Persoonlijk zou ik wel een uitnodiging gestuurd hebben... (wat mensen zeggen en echt willen verschilt nogal eens...).Bij ons komt ook enkel mijn oma (de groot ouders van mijn verloofde komen niet, te vermoeiend) Hij vind het heel jammer, maar ergens bij oudere mensen niet onbegrijpbaar... Het niet komen van de grootouders zou ik niet te kwalijk opnemen.... (ze zijn zeker met hun gedachten bij jullie)....U zus dat is natuurlijk heel heel jammer... Heel veel moed!Groetjes Ellen
soms moeten we er even bij stil staan dat broers en zussen niet altijd beste vrienden zijn, het is een toeval dat je samen opgevoed bent.heb ik al dikwijls ondervonden.Mijn oudste broer woont in Amerika, en die weet nog niet als hij komt, alhoewel wij naar daar geweest zijn voor zijn huwelijk.de 2 de komt eens kijken naar den trouw, en komt dan maar pas tegen het avondfeest en den derden is van plan na het feest nog een stapke te zetten ( is nog maar 24) dus zal hij ook niet te lang blijven.vroeger ging ik er ook van wakker gelegen hebben, maar ik ben erover, heb ze zelfs amper gezien na de geboorte van onze kindjes.geniet van het contact met uw mama!!