Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Familie wat heb je eraan??? grrrr

2-3-2012 19:51:36
beste bruidjes en gommen,

tmoet even van mijn hart! zal de situatie kort schetsen! Mijn vader is tien jaar geleden overleden aan kanker, sindsdien is mijn moeder zo'n beetje op de dool geraakt en zijn mijn zussen het huis uitgegaan! mijn middelste zus spreekt al 10 jaar niet meer tegen mijn moeder en heeft me voor een duidelijke keuze gesteld: mijn moeder of haar! ik ben de jongste van de drie en ik ging toen nog naar school. maar ben thuis blijven wonen, met thuis te blijven wonen heb ik dus de geboorte gemist van haar eerste kindje. heb het pas leren kennen toen ze 3 was, nu is ze er 5. in die periode hadden we terug een beetje contact! maar sinds vorig jaar toen we zeiden dat we gingen trouwen dan zei ze van: ik kom niet want ons moeder gaat daar zijn! bon zo gezegd zo gedaan en ze heeft geen uitnodiging gekregen! ze doe echt koppig en als ze bij mijn oma is met de kinderen moete ze aan de kant van tafel waar mijn zus zit blijven! ze mogen tegen ons niet spreken of kusjes geven bij binnen en buitegaan! De reden; omdat ik mijn mama gevraagd heb op mijn huwelijk! al 10 jaar zit ik daar tussen en moet ik steeds keuzes maken! nu mijn oudste zus komt wel terug overeen met mijn mama! maar ze kan zogezegd geen verlof krijgen op mijn huwelijk, haar vriend ook niet! enkel voor het avondfeest kunnen ze komen!! alé mijn eigen zus dat niet de moeite doet om erbij te zijn! natuurlijk werd zij voor de keuze gesteld van mijn andere zus! aja want zij is meter van Noya het tweede kindje van mijn zus. Is da nu echt teveel gevraagd als de jongste zus om aanwezig te zijn??? Zelfs mijn oma wilt er ni bij zijn overdag!! te vermoeiend vind ze! Dus de enige die mij gaat steunen die dag is mijn mama en mijn nicht en 1 nonkel . pffff ik heb de indruk dat ze mij echt niet graag zien en echt voor mij niets overhebben! klinkt raar, maar dat denk ik al jaren! we zijn al 7 maand verhuisd en heb hier nog niemand van de zussen gezien of zelfs mijn oma niet . Ze hebbe mij altij al aan mijn lot overgelaten en nu doen ze het weer! ik had hoop, hoop op een beter zussenband, maar helaas (moet erbij zeggen toen mijn middelste zus trouwdde heeft mijn oudste hemel en aarde gedaan om erbij te zijn van zelfs de dag ervoor).

een triestig bruidje voor de moment :(

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 961

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik2-3-2012 19:55:11

Ooh meid, een dikke knuffel!

Ze kunnen geen verlof krijgen? Heb je als zin van geen recht op verlof? Ik werk nu wel aan de overheid maar dacht dat dat overal was.

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik2-3-2012 20:10:21

Kop op! ik zeg altijd what doesnt kill you only makes you stronger..
wel erg dat ze zo doen tegen jou! ook van mij een dikke knuffel!

en wat het verlof betreft.. dikke zever, wij krijgen van de gemeente een stuk of 10 papieren om uit te delen waarop staat dat zus/dochter gaat trouwen dus dan hebben ze recht op verlof.. 1 of 2 dagen ik zou er eens achter horen bij jou gemeente.. bij ons hebben ze dit allemaal gezegd wanneer we in ondertrouw zijn gegaan
nog veel sterkte.

Groetjes
Serena

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik2-3-2012 20:12:53

veel sterkte jana

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik2-3-2012 20:13:46

Ik dacht ook dat dit overal zo was. Vrienden van ons zijn onlangs getrouwd en zij hebben dit speciaal op een vrijdag gedaan zodat hun broers en ouders een extra dag verlof kregen...

Jammer dat ze hun onderlinge vetes niet even aan de kant kunnen schuiven voor jou.

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik2-3-2012 20:17:23

Het ergste van al, ze hebben die papieren gekregen maar ze willen ze niet afgeven!
merci dames van de knuffels, kan ze zo hard gebruike nu want mijn verloofde moet nog werken tot 22u :(

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-3-2012 20:29:45

dikke knuffel meid...xxx

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik2-3-2012 20:40:00

Tis me wat met bepaalde leden uit familie's...

Kop op, het is niet altijd even fijn maar hou je vast aan de positieve dingen!

Veel succes nog, knfl xxx

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik3-3-2012 11:23:45

Hey,

Moet niet leuk zijn voor jou en zeker al niet gemakkelijk. Persoonlijk zou ik wel een uitnodiging gestuurd hebben... (wat mensen zeggen en echt willen verschilt nogal eens...).

Bij ons komt ook enkel mijn oma (de groot ouders van mijn verloofde komen niet, te vermoeiend) Hij vind het heel jammer, maar ergens bij oudere mensen niet onbegrijpbaar... Het niet komen van de grootouders zou ik niet te kwalijk opnemen.... (ze zijn zeker met hun gedachten bij jullie)....

U zus dat is natuurlijk heel heel jammer... Heel veel moed!

Groetjes Ellen

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 8:44:33

soms moeten we er even bij stil staan dat broers en zussen niet altijd beste vrienden zijn, het is een toeval dat je samen opgevoed bent.
heb ik al dikwijls ondervonden.
Mijn oudste broer woont in Amerika, en die weet nog niet als hij komt, alhoewel wij naar daar geweest zijn voor zijn huwelijk.
de 2 de komt eens kijken naar den trouw, en komt dan maar pas tegen het avondfeest en den derden is van plan na het feest nog een stapke te zetten ( is nog maar 24) dus zal hij ook niet te lang blijven.

vroeger ging ik er ook van wakker gelegen hebben, maar ik ben erover,
heb ze zelfs amper gezien na de geboorte van onze kindjes.
geniet van het contact met uw mama!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...