Terug naar overzicht
helaba,wij hebben ook veel van het bruidsparadijs mijn ventje zijn kostuum onze kaarjes en snoepjes, ziet er aan de buitenkant raar uit maar de service is niet slecht en ge haalt er paradijskortingen en die vallen supergoe mee.Veel plezier morgen grtjs vanessa
Ik ben mijn kleed ook gaan kiezen in het bruidsparadijs en ik was heel tevreden over de service.Veel plezier morgen!groetjes,Sandra
Mijn kleed komt ook vandaar, mag er in april om, ik ben nog steeds super tevreden over de service.groetjes
Hoi hoi,ik ben heel blij dat jullie een supergoede ervaring hebben gehad met Bruidsparadijs en dat jullie goed geholpen werden, bij ons was het minder.Van zodra ze wisten dat we enkel voor schoenen en andere accesoires kwamen werden we een beetje aan ons lot overgelaten.we waren bij de damesschoenen gaan kijken en heb gevraagd voor mij te helpen maar er kwam een bruidje binnen die net een kleed had gepast en die zocht schoenen en die hebben ze verder geholpen en ik stond daar... heb dan maar besloten om te vertrekken om een enveloppendoos te bestellen met onze namen op maar ook hier hetzelfde...Heel spijtig maarja...nog veel plezier met de voorbereidingen!