Terug naar overzicht
goeie keuze
Hey,inderdaad, goeie keuze!Wij zijn daar in december naar een feest geweest en alles was tiptop in orde.Ook super lekker eten.De zaal stond ook op mijn lijstje maar hebben dan toch voor een andere gekozen.Groetjes
wij trouwen daar ook!!! :) ik heb er zelf nog geen ervaringen, maar de familie van mijn verloofde wel en ze waren telkens heel tevreden :)
Heyhey,Super! Wij zijn daar ook gaan kijken maar hebben dat toch voor Salons Caipirinha gekozen wat verderop ;-).Groetjes en veel succes!Evelien
dank je ben zo blij dat het plannen kan beginnen!
Beste Femke,Wij komen er enorm veel..Steeds tot in de puntjes afgewerkt!Groeten,Dierkwww.studiohappymusic.be
@ Dierk we hebben de folder van jullie mee gekregen in de roskam ik in de loop van de week een mailtje sturen voor meer informatie :)
Zeer goed keuze! Wij trouwen daar ook binnen paar maandjes! :) Veel succes nog met het plannen.
hey,wij zijn ook op zoek naar een locatie en ook De Roskam is iets dat ons erg interesseert. Maar ik vertrek op vakantie volgende week en geraak er voor die periode niet (ze zijn trouwnes nu ook gesloten wegens jaarlijks verlof). Nadien zou ik een afspraak kunnen vastleggen, maar op vakantie zou ik eigenlijk graag over alles wat willen nadenken qua locatie...Heeft er iemand foto's van deze zaal of van deze locatie? Want op de website is het niet makkelijk om een beeld te vormen en ik ben erg benieuwd of ik dit ook in gedachten moet houden...Kan je dit mailen aub? kathleen.wouters@gmail.comheel erg bedankt alvast !!