Terug naar overzicht
Hey lolo!Ik heb bart colpaert van making up 'besteld' voor mijn huwlijk.Heb vorige maand mijn proef bij hem gaan doen, zeer sympathieke man!En niks is te veel voor hem om te proberen!Groetjes!
Ik heb 2 weken geleden bij hem een workshop gevolgd. Inderdaad een heel sypathieke man! Was heel lief, legde alles heel goed uit en zo. Maar bij mij was het dus wel de bedoeling om het zelf te leren he?Maar ik kan hem alleen maar aanraden!! Go for it!!Grts,San
Hallo Lolo,ben je op zoek naar een visagiste in jouw streek voor jouw bruidsmake-up?Van welke streek ben je en op welke dag trouw je?Contacteer me gerust.Groeten,Visagie Isabel0485 722 995info@visagie-isabel.be
Halo Lolo,Mijn ervaring met Making-up is niet zo goed, maar ik had bij mijn proefsessie zijn medewerker Barbara. Mijn make-up was vlekkerig toen ik buiten kwam (het viel echt op) en zij had mijn hals ook niet gedaan waardoor het ook echt opviel dat mijn gezicht bruin en mijn hals spierwit was. Voor mijn kapsel had ze geen tijd meer, met het gevolg dat hier amper iets aan gedaan is en dat ik totaal mijn kapsel niet had kunnen uittesten. Ik had hier toch wel €100 voor betaald en ben dan ook niet tevreden dat ik zoveel betaald heb en dat zelfs mijn haar niet gedaan is. Ik ga zowiezo op zoek naar een andere. Groetjes