Terug naar overzicht
Doen waar jij je goed bij voelt?Is ook altijd mooi op een paspop ergens in je huis? Maar als je het in de hoes laat steken op de zolder, dan zou ik het verkopen...Ieder zijn keuze? Het is niet gemakkelijk ;-)
Ik vraag me dat nu ook al... En ik ben nog niet eens getrouwd... :)Op een paspop vind ik wel héél mooi...maar anderzijds moet je er wel de 'plaats' voor hebben en ik denk dat het ook heel snel verkleurd en vuil wordt...en da's dan ook weer zonde...Anderzijds vraag ik me ook wel af of je 2ehands wel zo makkelijk een jurk kan verkopen...Meestal zijn die jurken toch écht aangepast op jouw lichaam e...Ik vind het ook een moeilijke...
Ik heb een etalagepop, na de trouw komt mijn kleed daar op; We gaan een huisje verbouwen en die komt dan in de dressingkamer (of de woonkamer, maar moet dan mijn man overtuigen :) )het is inderdaad niet makkelijk om een jurk te verkopen. Maar eens verkocht kan je niet meer terug, dus denk er goed over nagroetjes
Hier heb ik me ook al een paspop aangeschaft ;-). Mijn jurk zal dus op die pop terechtkomen en die zal in onze slaapkamer gezet worden (aangezien we een nieuwbouwwoning gaan zetten, heb ik daar onmiddellijk rekening mee gehouden ;-)). Ik zou het echt niet over mijn hart kunnen krijgen om ze te verkopen, dan steek ik ze nog liever in een zak op zolder :-$.Groetjes!Evelien
ik ben in 2009 getrouwd en kon het ook niet wegdoen, wij hebben in onze dressing een hoekkast met glazen deur laten maken, daar staat mijn kleedje in met de schoenen enz... nu zie ik het nog steeds elke dag hangen en het voordeel is is dat het stofvrij blijft, het had eerst een paar maand op een paspop gehangen (dressing was in aanmaak), maar het stof verzamelde er zich snel op, ik heb deze dan terug laten reinigen en nu hangt hij propertjes weg
@ heidi : dat is wel een origineel idee eigenlijk. @ elke : de mijn heb ik de dag na de trouw in een hoes gestoken en daar zit ze nog steeds in. ik ben niet het type om dat op een paspop te gaan zetten en ben er ook niet emotioneel aan gebonden of zo. Ik wil 'm eigenlijk ook verkopen alleen hoor ik dat je die zo moeilijk verkocht krijgt (zelfs voor een appel en ei) dat ik me afvraag of het wel de moeite is om er nog kosten voor de droogkuis aan te hangen...
Ik laat van mijn rok een doopkleedje maken voor ons toekomstig(e) kindje(s). Mijn topje hou ik bij en kan ik achteraf nog dragen.Zo heeft het toch een betekenis en neemt het geen plaats in in mijn huis.